Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2006

Βιβλική καθοδήγηση για έναν μαθητή






(παλαιά διαθήκη, Παροιμίαι κεφ. 1-2)

1:

1 ΟΙ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ τού Σολομώντα (Ηλιακού ανθρώπου, ο Άνθρωπος του Σολ, Ήλιου, Χριστού), του γιου τού Δαβίδ, βασιλιά τού Ισραήλ (Ις = Ίσις, η Θεϊκή Μητέρα, Ρα = Αμούν-ρα, η Θεϊκή Μητέρα, Ηλ ή Ελ = στα εβραϊκά ο Θεός, ο Δαβίδ είναι ο μάλαχιμ (βασιλιάς), το ΕΣΩΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ που διατάζει στο σπίτι του Ισ-Ρα-Ελ. Ο Σολ-ο-μών είναι ο Γιό Του, ο Ηλιακός Άνθρωπος, ή ο άνθρωπος που έχει δημιουργήσει τα σώματα της Ψυχής, αυτό είναι, έχει ξαναγεννηθεί),

2 για να γνωρίσει κάποιος σοφία (εβραϊκά = Τσόκμα, ο Χριστός) και παιδεία (γνώστη = Ντάατ), και να εννοήσει (διορατικά) λόγια (το Ρήμα, ο Λόγος που ΕΙΝΑΙ) φρόνησης (εβραϊκά = Μπίναχ, το Άγιο Πνεύμα),



3 για να λάβει διδασκαλία σύνεσης (Τσόκμα), δικαιοσύνης (Γκεπούρα), και (καρμικής) κρίσης, και (ψυχολογικής) ευθύτητας (το ΤΑΟ),

4 για να δώσει νόηση (η εξυπνάδα του φιδιού του Μωυσή) στους απλούς (στους ανόητους, ώστε να γίνουν σοφοί), και στον (πνευματικά) νέο μάθηση (Ντάατ, Γνώση) και διάκριση (ερμητική σιωπή).

5 Ο σοφός (ο άνθρωπος της Σοφίας, Τσόκμα, ο Χριστός: ένας Μποντισάττβα), ακούγοντας (διαισθητικά), θα γίνει σοφότερος (Γνώση), και ο νοήμονας (Μπίναχ, το Άγιο Πνεύμα) θα αποκτήσει επιστήμη διακυβέρνησης (Τσόκμα, ο Χριστός): (αυτοί οι άνθρωποι, έχοντας ενσαρκώσει υψηλά επίπεδα Φωτός, λαμβάνουν καθοδήγηση από αυτό το Φως σε συμφωνία με το επίπεδο τους)

6 ώστε, να εννοεί παροιμία (τα σύμβολα), και την ερμηνεία (τα νοήματα), λόγια (Χριστικές φράσεις, μάντρας) των σοφών, και τα αινίγματά τους (γρίφοι, κόανς).

7 Αρχή σοφίας (Ντάατ) είναι ο φόβος (εβραϊκά = πεχάρ, σεβασμός) τού Κυρίου (ΙΧΒΧ, το ΙΟΤ (Yod, αρσενικό) και το ΧΕΒΕ (HEVE, θηλυκό)), οι άφρονες καταφρονούν τη σοφία (Χριστός) και τη διδασκαλία (Γνώση).



8 (Πνευματικέ) Γιε μου, άκου τη διδασκαλία (Γνώση) τού πατέρα σου (δάσκαλος, οδηγός, γκουρού), και μη απορρίψεις τον νόμο τής (Θεϊκής) μητέρας σου.

9 Επειδή, αυτά θα είναι στεφάνι από αρετές (αστρικές αρετές) επάνω στο κεφάλι σου (στέμμα, Κέτερ), και (χρυσό) περιδέραιο (της δόξας) γύρω από τον λαιμό σου.

10 Γιε μου, αν θελήσουν οι αμαρτωλοί (αυτοί που μοιχεύουν) να σε δελεάσουν, μη θελήσεις.

11 αν πουν: «Έλα μαζί μας, ας στήσουμε ενέδρα για αίμα (πνευματική ενέργεια), ας επιβουλευτούμε τον αθώο, χωρίς αιτία, (ας παρουσιάσουμε τις διδασκαλίες μας στην κοιμισμένη ανθρωπότητα, ώστε να αποκτήσουμε τον έλεγχο της χρησιμοποιώντας την υπερηφάνεια, λαγνεία και τον φόβο τους)

12 ας τους καταπιούμε ζωντανούς, σαν τον Άδη (Σεόλ, κόλαση, η άβυσσος), και ολόκληρους, σαν αυτούς που κατεβαίνουν στον λάκκο (Κλίποτ).

13 θα βρούμε κάθε πολύτιμο αγαθό (Χριστικές ενέργειες), θα γεμίσουμε τα σπίτια μας από λάφυρα. (θα κλέψουμε τις ζωτικές ενέργειες των μαθητών μας)

14 βάλε τον κλήρο σου ανάμεσά μας, ένα βαλάντιο ας είναι σε όλους μας. (γιατί είναι απατεώνες αυτοί που μιλούν σαν άγγελοι αλλά έχουν καρδιές λύκων, και που δίνουν υποσχέσεις αιώνιας ζωής και εύκολου κέρδους)

15 γιε μου, μη περπατήσεις σε δρόμο μαζί τους (απέρριψε τις λανθασμένες διδασκαλίες). κράτα μακριά το πόδι σου από τα (εκφυλισμένα) μονοπάτια τους.

16 επειδή, τα πόδια τους τρέχουν στο κακό (καθέλιξη), και σπεύδουν στο να χύσουν αίμα (πνευματική ενέργεια).

17 Για τον λόγο ότι, μάταια απλώνεται ένα δίχτυ μπροστά στα μάτια κάθε φτερωτού. (ας είσαι επάγρυπνος όπως το πουλί μπροστά στο δίχτυ των πνευματικά ψευτών)

18 Επειδή, αυτοί στήνουν ενέδρα ενάντια στο ίδιο τους το αίμα, επιβουλεύονται τις δικές τους ψυχές. (γιατί τα αποτελέσματα των πράξεων τους θα τους ακολουθούν πάντα)

19 τέτοιοι είναι οι δρόμοι κάθε πλεονέκτη. η πλεονεξία αφαιρεί τη (πνευματική) ζωή εκείνων που κυριεύονται απ' αυτή. (οι αληθινοί δάσκαλοι δεν απαιτούν συνδρομές ή συμβόλαια ή υπακοή, απλώς υποδεικνύουν πως πρέπει να ακολουθούμε μονάχα το δικό μας Εσώτερο Είναι)

20 Η σοφία (ο Χριστός, ο οποίος είναι ένα με την ΣΟΦΙΑ) φωνάζει έξω, διασαλπίζει τη φωνή της (Λόγος) στις πλατείες.

21 (η Σοφία) κράζει (για τις αληθινές διδασκαλίες) στα ψηλά μέρη των αγορών (δημόσιων τόπων), στις εισόδους των πυλών (δίχως να κρύβει την αληθινή φύση της Γνώσης). αναγγέλλει τα λόγια της διαμέσου τής πόλης, λέγοντας:

22 Μέχρι πότε, ω μωροί (ανόητοι), θα αγαπάτε τη μωρία (άγνοια), και οι χλευαστές (βλάσφημοι) θα ευχαριστιούνται στους χλευασμούς τους (της Γνώσης), και οι άφρονες θα μισούν τη Γνώση;

23 Επιστρέψτε στους ελέγχους μου (γύρισε τον εαυτό σου, άλλαξε, γιατί η Σοφία σε καλεί). δέστε, εγώ θα εκχέω το πνεύμα (της Σοφίας) μου επάνω σας, θα σας κάνω να καταλάβετε τα λόγια (Γνώση) μου.

24 Επειδή, εγώ έκραζα (μέσα από τους μποντισάττβες μου), κι εσείς δεν υπακούατε (γιατί αγαπάτε τα φθαρτά, κοσμικά πράγματα). άπλωνα το χέρι μου, και κανένας δεν πρόσεχε (αντιθέτως, είστε ταυτισμένοι με την πολιτική, τα λεφτά, την λαγνεία, και τα υλιστικά πράγματα).

25 αλλά καταφρονούσατε όλες τις συμβουλές μου, και δεν δεχόσασταν (ακούγατε) τους ελέγχους μου.

26 γι' αυτό, κι εγώ θα γελάσω επάνω στον όλεθρό σας. θα περιγελώ όταν έρθει ο φόβος επάνω σας.

27 Όταν ο φόβος (τρόμος) σας θα έρθει επάνω σας σαν ερήμωση, και η (καρμική) καταστροφή σας θα ορμήσει σαν ανεμοστρόβιλος, όταν η θλίψη και η στενοχώρια θα έρθουν επάνω σας.

28 τότε (οι ανόητοι) θα με επικαλεστούν, αλλά δεν θα αποκριθώ (γιατί πρέπει να πληρώσουν αυτά που οφείλουν). θα με ζητήσουν επίμονα, αλλά δεν θα με βρουν.

29 Επειδή, μίσησαν τη Γνώση, και δεν εκλέξαν τον φόβο τού Κυρίου (τον σεβασμό στους Νόμους Του).

30 δεν θέλησαν (να ακούσουν) τις συμβουλές μου (καθοδήγηση πως να αλλάξουν ψυχολογικά), (οι ανόητοι) καταφρόνησαν όλους τους ελέγχους μου.

31 γι' αυτό, θα φάνε από τον καρπό του δρόμου τους (θα λάβουν αυτό που τους αρμόζει), και θα χορτάσουν από τις ασύνετες πράξεις τους (τα δικά τους έργα θα γυρίσουν καταπάνω τους).

32 Επειδή, η αποστασία (η άγνοια, η έλλειψη γνώσης) των μωρών (ανόητων) θα τους θανατώσει, και η (ιδιοτελής) αμεριμνησία των (εγωιστικών) αφρόνων θα τους αφανίσει.

33 Όποιος, όμως, με ακούει (την Σοφία, τον Χριστό), θα κατοικήσει με ασφάλεια. και θα ησυχάζει (γαλήνια), χωρίς να φοβάται κακό (καθέλιξη στην άβυσσο).



2:

1 (Πνευματικέ) ΓΙΕ μου, αν δεχθείς τα λόγια μου (γνώση), και αποθησαυρίσεις τις εντολές μου μέσα σου (αποθηκεύσεις αυτή τη γνώση μέσα στην καρδιά και στο νου σου),

2 ώστε το αυτί σου να προσέξει (με παρατήρηση) στη σοφία (Τσόκμα, ο Χριστός), να στρέψεις την καρδιά σου στη σύνεση (Μπίναχ, το Άγιο Πνεύμα).

3 και αν επικαλεστείς τη γνώση, και υψώσεις το νου σου (ψυχή) στη σύνεση (να λάβεις το Μπίναχ, το Άγιο Πνεύμα, την ιερή Φωτιά).

4 αν τη ζητήσεις (τη σοφία, η Θεϊκή Μητέρα Κουνταλίνι) σαν ασήμι (φεγγάρι, έχει σχέση με την σύλληψη: αναζήτησε την Γνώση καθώς ψάχνεις για την γέννηση της ψυχής σου), και την εξερευνήσεις σαν κρυμμένους θησαυρούς (οι οποίοι βρίσκονται μέσα σε εσένα),

5 τότε, θα εννοήσεις τον φόβο τού Κυρίου, και θα βρεις την επίγνωση (Γνώση, Ντάατ) του Θεού.

6 Επειδή, ο Κύριος (Άδοναϊ) δίνει σοφία (Χριστός). από το στόμα του (σαν σπαθί) βγαίνει γνώση και σύνεση (η φωτιά του Μπίναχ).

7 Αποταμιεύει σωτηρία στους ευθείς (που επιζητούν να είναι τέλειοι όπως ο Ουράνιος Πατέρας τους είναι τέλειος). είναι ασπίδα σ' αυτούς που περπατούν με ακεραιότητα (με σωστή τήρηση των εντολών Του),

8 υπερασπίζοντας τους δρόμους της (καρμικής) δικαιοσύνης, και φυλάττοντας τον δρόμο (της απελευθέρωσης) των οσίων του (Βούδας, "οι αφυπνισμένοι"¨).

9 Τότε, θα εννοήσεις δικαιοσύνη (αρετή) και (καρμική) κρίση, και ευθύτητα (ο νόμος της ισορροπίας), κάθε αγαθό δρόμο.

10 Αν η σοφία (Χριστός) μπει στην καρδιά σου, και η γνώση (Ντάατ, Γνώση) κάνει την ψυχή σου να ευχαριστιέται,

11 διακριτικότητα (ερμητική σιωπή) θα σε φυλάττει (ανάμεσα στους ανόητους), σύνεση (το Άγιο Πνεύμα, ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ) θα σε διατηρεί (όταν δελεάζεσαι από επιθυμίες).

12 για να σε ελευθερώνει από τους πονηρούς ανθρώπους (οι γείτονες σου που δεν θέλουν Γνώση), από άνθρωπο που μιλάει δόλια (διαφθείροντας το νου των άλλων),

13 οι οποίοι εγκαταλείπουν τους (σπειροειδής και ευθείς) δρόμους της ευθύτητας (Εγκράτειας, Συμπόνιας και Αγιότητας), για να περπατούν στους δρόμους τού σκότους (το Κλίποτ, ο δρόμος του υλισμού και της ταύτισης με τις εντυπώσεις).

14 οι οποίοι βρίσκουν ευχαρίστηση στο να πράττουν κακό (εγωιστικές πράξεις), χαίρονται στις διαστροφές τής κακίας (οι οποίοι κυβερνούν ολόκληρη τη σημερινή ανθρωπότητα),

15 των οποίων οι δρόμοι είναι στρεβλοί (αυτό-αγάπη, υπερήφανοι και αλαζόνες), και οι πορείες τους διεστραμμένες (ψευδής).

16 για να σε ελευθερώνει από (οι γυναίκες του πεσμένου Αδάμ) μια ξένη γυναίκα (Ναεμά, η πόρνη, μητέρα της μοχθηρής ομορφιάς, του πάθους και της μοιχείας), από γυναίκα αλλότρια (η Λιλίτ είναι η μητέρα των αποβολών, της ομοφυλοφιλίας και γενικά, όλων των ειδών εγκλημάτων εναντίον της Φύσης), που κολακεύει με τα (σαγηνευτικά) λόγια της (στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, στην τηλεόραση, στις ταινίες, στα βιβλία, και μέσα από τους μαθητές της, όλους τους άντρες και γυναίκες που λατρεύουν την μοιχεία),

17 η οποία εγκατέλειψε τον επιστήθιο της νιότης της, και λησμόνησε τη διαθήκη τού Θεού της.

18 επειδή, το σπίτι της (οι διδασκαλίες της) κατεβάζει στον (δεύτερο) θάνατο (της καθέλιξης μέσα στους κατώτερους κόσμους), και τα βήματά της στους (πνευματικά) νεκρούς.

19 όλοι όσοι μπαίνουν μέσα σ' αυτή δεν γυρίζουν πίσω (μέχρι η ψυχή τους να καθαριστεί από όλο το εγώ) ούτε ξαναπαίρνουν τούς δρόμους τής ζωής (μέχρι το κάρμα τους να πληρωθεί).

20 για να περπατάς στον δρόμο των αγαθών, και να φυλάττεις τα μονοπάτια των δικαίων (ενάρετος, αυτό είναι, σκότωσε το εγώ σου, και καλλιέργησε την αρετή, ώστε να ανέλθεις στον Χριστό).

21 Επειδή, οι ευθείς θα κατοικήσουν τη γη (του Πατέρα, για λίγο), και οι τέλειοι (αυτοί που δεν έχουν καθόλου εγώ) θα εναπομείνουν σ' αυτή (γιατί το εγώ είναι νεκρό μέσα σε αυτούς).

22 Ενώ οι ασεβείς (αυτοί που έχουν ακόμα υπερηφάνεια, φόβο, λαγνεία, φθόνο, κτλ) θα εκκοπούν από τη (νέα) γη (της μελλοντικής Χρυσής Εποχής), και οι παράνομοι (οι καρμικοί οφειλέτες) θα ξεριζωθούν απ' αυτή (ώστε να πληρώσουν ότι οφείλουν).

πηγή: www.gnosticteachings.org

Δευτέρα, Ιουνίου 05, 2006

Μια Ασυνήθιστη Βιογραφία ενός Ασυνήθιστου Ανθρώπου




Ποιος είναι ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ;



Για όσο το διάστημα διαρκεί και για όσο ο κόσμος κρατά, είθε να ζω διασκορπίζοντας τις δυστυχίες του κόσμου – Από Τον Οδηγό για το Δρόμο της Ζωής του Bodhisattva του Santideva


Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ (Samael Aun Weor) έγραψε πάνω από εξήντα βιβλία, έδωσε χιλιάδες διαλέξεις, και σχημάτισε την παγκόσμια Γνωστική Κίνηση, της οποίας τα μέλη μετρούνται σε εκατομμύρια. Αν και αυτά τα κατορθώματα είναι οπωσδήποτε εντυπωσιακά με κάθε μέτρο, είναι μόνο η χλωμή γήινη αντανάκλαση της εργασίας που πραγματοποίησε εσωτερικά, πνευματικά. Και ακόμα, παρά τη σοφία του και την γενναιοδωρία του προς την ανθρωπότητα, είπε:

Μη με ακολουθείτε. Είμαι απλώς μια ένδειξη. Φτάστε στη δική σας Αυτό-Πραγμάτωση.


Η ισόβια αποστολή του ήταν να παραδώσει στην ανθρωπότητα τον πλήρη δρόμο προς την Αυτό-Πραγμάτωση του Είναι, ή με άλλα λόγια, την ολοκληρωμένη και ακριβή επιστήμη που χρειάζεται σε οποιονδήποτε ανεξαρτήτου θρησκείας, φυλής, παράδοσης ή δόγματος επιθυμεί πλήρως να αναπτύξει την ανθρώπινη ψυχή. Ο δρόμος που δίδαξε είναι ο Δρόμος του Bodhisattva, αυτή η μυστηριώδης και αρχαία γνώση επί πολύ χρόνο κρυμμένη στο βάθος κάθε μεγάλης θρησκείας.

Ο δρόμος του Bodhisattva, που είναι επίσης γνωστός ως ο Ευθύς Δρόμος, διαλέγεται από πολύ λίγους. Ενώ πολλοί φιλοδοξούν το Φως, η πλειονότητα διαλέγει το ευκολότερο Ελικοειδές Μονοπάτι, το οποίο ολοκληρώνεται σε μια πολύ μεγαλύτερη περίοδο. Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί κάποιος που περπατάει στον Ευθύ Δρόμο γιατί αυτός ο δρόμος είναι πικρός, οδυνηρός και γεμάτος με τρόμους. Ενσωματωμένος στην ιστορία της ζωής του Ιησού του Ναζωραίου, ο Δρόμος του Bodhisattva είναι ο δρόμος της σταύρωσης και της δυστυχίας για όφελος των άλλων.

Ο ευθύς δρόμος, η ορθή σειρά δράσης, το οκτάπτυχο μονοπάτι, μας καθοδηγούν από το σκοτάδι στο φως. Έτσι, αυτό είναι που ο Χριστός εννοούσε όταν μας είπε:


Εγώ είμαι ο δρόμος, η αλήθεια, και η ζωή: κανένας δεν έρχεται στον Πατέρα, αλλά μόνο μέσα από εμένα. - Ιωάννης 14:6


Αυτοί που απαρνιούνται την ευτυχία του Νιρβάνα λόγω της αγάπης τους προς την ανθρωπότητα, αυτοί που έχουν το σώμα ή το όχημα της ηλιακής μετατροπής, οι Νιρμανακάγιας, είναι οι αυθεντικοί Bodhisattvas, που πράγματι βαδίζουν κατά μήκος του ευθύ δρόμου, γνωρίζουν το λόγο του Κυρίου.

Όσον αφορά τον εαυτό μου, σχετικά με εμένα, είμαι κάποιος που βαδίζει το ευθύ δρόμο, έτσι, διδάσκω την διδασκαλία σε σχέση με τον ευθύ δρόμο για όσους θέλουν να πάνε στο ευθύ μονοπάτι. Όσον αφορά αυτούς που δεν θέλουν να πάνε στον ευθύ δρόμο, καλά, συγνώμη, αλλά θα έρθει η στιγμή που θα πρέπει να προσδιορίσουν τη θέση τους: τότε, σε αυτούς που διαλέγουν το Ελικοειδές Νιρβανικό Δρόμο, εμείς, αυτοί που ακολουθούμε τον Ευθύ Δρόμο, θα πρέπει να πούμε "αντίο", γιατί βαδίζουμε προς το Απόλυτο! - Σαμαέλ Αούν Βεόρ


Καθαρά, ο Δρόμος που διδάχτηκε από τον Σαμαέλ Αούν Βεόρ είναι μια ριζική αναχώρηση από τις διδασκαλίες του Ελικοειδή Δρόμου, και είναι ακόμα πιο δηκτικά αντίθετος με τις πολύ πιο κοινές διδασκαλίες των Μπάαλιμ, ή του Σεληνιακού δρόμου. Έτσι, ο μαθητής, όταν συναντάει τη Γνώση για πρώτη φορά, συχνά αιφνιδιάζεται, σοκάρεται, ή προσβάλλεται, γιατί η διδασκαλία αντικρούει πολλά από αυτά που πιστεύουμε ή κρατάμε ως αγαπημένα. Με μια πιο προσεκτική μελέτη, θα ανακαλυφθεί πως η Γνώση είναι αληθινά η Διδασκαλία της Σύνθεσης, η έκφραση της Οικουμενικής Σοφίας στην καρδιά κάθε θρησκείας. Αυτό που είναι σε σύγκρουση με τη Γνώση είναι οι ιδέες και οι ερμηνείες της ανθρωπότητας. Η Αλήθεια είναι Μια, είναι ο νους που έχουμε μέσα μας που εκφυλίζει την Αλήθεια σε απόψεις, δόγματα, πολιτικές και πολέμους.

Ως μια δραστήρια ενσάρκωση του προτύπου ενός Bodhisattva, που απαρνιέται κάθε προσωπικό ενδιαφέρον και αντιθέτως επιζητά να ωφελήσει τους άλλους, ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ απορρίπτει κάθε έννοια της λατρείας της προσωπικότητας ή της προσκόλλησης των οπαδών. Κατά τη διάρκεια της ζωής του, πολλές χιλιάδες μαθητών πρόβαλλαν σε αυτόν τα ιδανικά τους και τις ανάγκες τους, και αυτό συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Ενώ άλλοι τον λατρεύουν και κάνουν τη Γνώση ακόμα ένα σύστημα πίστης, το δικό του μήνυμα είναι πολύ σαφές: ο μόνος Δάσκαλος τον οποίος πρέπει να ακολουθήσουμε είναι η δικιά μας εσωτερική Θεότητα. Για να φτάσουμε σε αυτή την εσωτερική Θεότητα, πρέπει να αφαιρέσουμε από το νου μας το δόγμα: αντιθέτως πρέπει να μελετούμε το δρόμο όπως διδάχτηκε από όλους τους μεγάλους δασκάλους της ανθρωπότητας, και να κάνουμε αυτές τις διδασκαλίες καθημερινή εξάσκηση.


Ο Γήινος Άνθρωπος και ο Ουράνιος Άνθρωπος

Ο πρώτος άνθρωπος είναι από τη γη, γήινος, ο δεύτερος άνθρωπος είναι ο Κύριος από τον ουρανό. – Απ. Παύλος, από Κορίνθιους Α΄ 15:47


Για να γίνει κατανοητή η αληθινή ταυτότητα του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, είναι αναγκαίο να σημειωθεί κάτι για την ταυτότητα όλων των ανθρώπων: εμείς, ως γήινοι άνθρωποι, είμαστε τα παιδιά της δικής μας, ιδιαίτερης εσωτερικής Θεότητας. Εμείς είμαστε ο "πρώτος άνθρωπος", αυτός της γης, και έχουμε μέσα μας τον "δεύτερο άνθρωπο", τον οποίο, αυτή τη στιγμή, δεν γνωρίζουμε, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο υποφέρουμε, επειδή δεν έχουμε μια απευθείας επαφή με τον δικό μας αληθινό, εσωτερικό Εαυτό.

Ο σκοπός της "θρησκείας" (Λατινικά: religare, να ενώνει) είναι η επανασύνδεση αυτών των δύο τμημάτων. Αυτή είναι η ερμηνεία της φράσης η "Αυτό-Πραγμάτωση του Είναι". Ο Γήινος Άνθρωπος "πραγματώνει" τον εσωτερικό του Εαυτό, ενώνεται με τον εσωτερικό του Εαυτό, τον Ουράνιο Άνθρωπο.

Και καθώς φορέσαμε την εικόνα του γήινου θα φορέσουμε και την εικόνα του επουράνιου.


Αυτό λοιπόν δηλώνω, αδελφοί, ότι με σάρκα και αίμα τη βασιλεία του Θεού δε δύνανται να την κληρονομήσουν, ούτε η φθορά κληρονομεί την αφθαρσία. – Απ. Παύλος, από Κορίνθιους Α΄ 15:49-50


Εμείς για να εκπληρώσουμε αυτό το σκοπό, πρέπει να αφαιρέσουμε τη φθορά από μέσα, γιατί ο θεός, ο Ουράνιος Άνθρωπος μέσα μας, δεν μπορεί να αναμιχθεί με την διεφθαρμένη μας ψυχή.

Να είστε λοιπόν εσείς τέλειοι όπως ο Πατέρας σας ο ουράνιος είναι τέλειος. – Ματθαίος 5:48


Για αυτό το λόγο όλες οι αληθινές θρησκείες και μυστικές παραδόσεις δίνουν έμφαση στην ανάγκη για εξαγνισμό, ή ψυχολογική αγνότητα. Αυτός ο οποίος καθαρίζει τον εαυτό του από όλο αυτό που είναι διεφθαρμένο μπορεί τότε να "κληρονομήσει το Βασίλειο" ή με άλλα λόγια, να γίνει ένα με τον δικό του εσωτερικό Εαυτό.

Πέρα από αυτό, υπάρχουν αυτοί οι οποίοι εργάζονται ώστε να ενσωματώσουν περισσότερα από τον δικό τους εσωτερικό Εαυτό, διαλέγουν το πιο δύσκολο δρόμο από όλους, και αναζητούν να ενσαρκώσουν τη πηγή όλης της Σοφίας και της Συμπόνιας: τον οικουμενικό Κοσμικό Χριστό.


Ο Δρόμος του Bodhisattva

Bodhisattva: (Σανσκριτικά) Κατά γράμμα, Bodhi σημαίνει "φώτιση" ή "σοφία". Sattva σημαίνει "ουσία" ή "καλοσύνη", επομένως ο όρος Bodhisattva κυριολεκτικά σημαίνει "η ουσία της σοφίας"


Στις εσωτερικές ή μυστικές διδασκαλίες του Θιβέτ και του Γνωστικισμού, ο Bodhisattva είναι ένα ανθρώπινο ον το οποίο, μέσα από την τρομαχτική εργασία με τον εαυτό του, έφτασε στην Πέμπτη Μύηση της Φωτιάς (Τίφερετ) και διάλεξε να συνεχίσει να εργάζεται μέσω του Ευθύ Δρόμου, απαρνούμενος το ευκολότερο Eλικοειδές Mονοπάτι (στο Νιρβάνα), και επιστρέφοντας ώστε να βοηθήσει την δυστυχισμένη ανθρωπότητα. Μέσα από αυτή τη θυσία, το άτομο αυτό ενσαρκώνει τον Χριστό (Αβαλοκιτεσβάρα), και με αυτό τον τρόπο ενσωματώνει την ανώτατη πηγή σοφίας και συμπόνιας. Ο Κοσμικός Χριστός είναι γνωστός στα Εβραϊκά ως Τσόκμα, το οποίο κυριολεκτικά σημαίνει "σοφία".

Αυτή είναι η είσοδος στον Ευθή Δρόμο ώστε να ελευθερωθεί κανείς πλήρως από το εγώ, μια κατεύθυνση την οποία πολλοί λίγοι διαλέγουν, εξαιτίας του γεγονότος ότι πρέπει να πληρώσει κανείς την πληρότητα του κάρμα του σε μια ζωή. Αυτοί οι οποίοι διάλεξαν αυτό το δρόμο υπήρξαν οι πιο αξιοπρόσεκτες φιγούρες στην ανθρώπινη ιστορία: Ιησούς, Βούδας, Μωάμεθ, Κουετσαλκοάτλ, Κρίσνα, Μωϋσής, Παντμασαμπάβα, Μιλαρέπα, Ιωάννα της Λωραίνης, Φου-Χι, και πολλοί άλλοι των οποίων τα ονόματα έχουν ξεχαστεί ή δεν είναι γνωστά.

"Ο αληθινά ταπεινός Bodhisattva ποτέ δεν επαινεί τον εαυτό του. Ο ταπεινός Bodhisattva λέει, "Εγώ είμαι μόνο ένα άθλιο σκουλήκι της λάσπης της γης, είμαι ασήμαντος. Το άτομο μου δεν έχει καμία αξία. Μόνο η εργασία είναι που αξίζει."
Ο Bodhisattva είναι η ανθρώπινη ψυχή ενός Δασκάλου. Ο Δάσκαλος είναι ο εσωτερικό Θεός. – Σαμαέλ Αούν Βεόρ Το μήνυμα του Υδροχόου


Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ, μέσα από τρομαχτικές ψυχολογικές επαναστάσεις στο εσωτερικό του, πέτυχε τη δόξα του δικού του εσωτερικού Δασκάλου, και ενσάρκωσε τον Κοσμικό Χριστό, ώστε έγινε ένας Bodhisattva, ή "η ουσία της σοφίας (Τσόκμα)."


Η Μυητική Ζωή του Γήινου Ανθρώπου

Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ, ο Bodhisattva του Σαμαέλ, του Πνεύματος της Φωτιάς, γεννήθηκε στην Κολομβία, της Νότιας Αμερικής. Σε πολύ πρώιμη ηλικία, ήταν ικανός να θυμηθεί τις προηγούμενες ενσαρκώσεις του. Για αυτό το λόγο, ήξερε ποιος ήταν.



Ποτέ δεν ταυτίστηκε με το Χριστιανικό του όνομα καθώς ήξερε πως ήταν μόνο ένα περαστικό γεγονός της ζωής και σύντομα θα εξαφανιστεί τελικά. Παρόλο που πολλοί άνθρωποι που τον ήξεραν ακόμα προτιμούν να χρησιμοποιούν το Χριστιανικό του όνομα, εμείς το αποφεύγουμε, γιατί όπως και αυτός, θέλουμε μόνο να μιλήσουμε για τον Αληθινό του Εαυτό ή για το Αληθινό του Είναι.

Στην ηλικία των δεκαοκτώ, ήρθε σε επαφή με τον Εσώτερο του μέσα από ένα μάχα-σαμαντί και γνώρισε τον Γκουρού του στους Εσωτερικού Κόσμους.

Αφού πέρασε τρομερές δοκιμασίες στον φυσικό κόσμο μυήθηκε σε ένα Γνωστικό Ναό στους Ανώτερους Κόσμους. Μέσα από αυτή του τη μύηση θυμήθηκε τις ενσαρκώσεις του στην Ατλαντίδα, στην Λεμούρια, στην Υπερβόρεια, και στην Πολική Φυλή. Φτάνοντας στο στάδιο του πρατζναπαραμίτα απέκτησε πρόσβαση στα κοσμικά Ακασικά Αρχεία (η μνήμη της Φύσης) και μετά από αυτά πήγε πέρα από την Πολική Φυλή, ενθυμούμενος περασμένα μαχαμανβαντάρας (Κοσμικές Ημέρες). Έτσι έφτασε να γνωρίζει για την προέλευση του ανθρώπινου όντος πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, μια γνώση την οποία έγραψε σε ένα από τα βιβλία του με τίτλο Γνωστική Ανθρωπολογία.

Πέτυχε την πλήρη εκμηδένιση μέσα στον εαυτό του, του υποσυνείδητου, του ασυνείδητου, και του παρασυνείδητου μέσα από τις τεχνικές του διαλογισμού και της σεξουαλικής δυναμικής, έτσι ανέπτυξε την Υπερσυνείδηση, η οποία του έδωσε την ικανότητα να ερευνήσει τα κοσμικά φαινόμενα μέσα σε όλες τις σεφίρες του Δέντρου της Ζωής. Επίσης έγινες ικανός να επικοινωνεί συνειδητά με όλα τα αισθητά όντα που κατοικούν στις διάφορες σφαίρες ή διαστάσεις, παράλληλα σύμπαντα του κόσμου. Με αυτό το τρόπο είναι πως κατάφερε να φέρει στον φυσικό του εγκέφαλο μια μεγάλη ποσότητα σοφίας σχετική με εσωτερισμό, μάντρας, επικλήσεις, Καμπάλα, εσωτερική ψυχολογία, κτλ, κτλ, κτλ.

Πολλές ήταν οι φορές που εξηγούσε στους μαθητές του την μεγάλη δυσκολία που είχε να κρυσταλλώσει σε σύγχρονη γλώσσα, την σοφία που λάμβανε μέσα στους Εσωτερικούς Κόσμους. Χρειάστηκε να μάθει Σανσκριτικά, Λατινικά, Ελληνικά, και Εβραϊκά ώστε να εξηγήσει αυτό που ήταν αδύνατο να εκφραστεί σε καθημερινή γλώσσα. Για αυτό όταν διαβάζει κανείς τα βιβλία του βρίσκει πως είναι γεμάτα με ένα λεξιλόγιο κατάλληλο στη γνώση που εκφράζει. Οποιοσδήποτε αναγνώστης θα βελτιώσει την γλώσσα του με έναν πνευματικό τρόπο καθώς διαβάζει τα βιβλία του.

Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ πέτυχε πλήρη Αυτό-πραγμάτωση στην ηλικία των εξήντα-ενός χρονών, έτσι σε εκείνη την ηλικία πέρασε μέσα από μια τρομαχτική δοκιμασία η οποία του επέτρεψε να επιτύχει τον βαθμό ενός Αναστημένου Δασκάλου και να επιστρέψει στο Shangri-La. Από τότε, εργάζεται ανώνυμα στον φυσικό κόσμο, ενώσο ταυτόχρονα συνεχίζει την αποστολή του μέσα στους Εσωτερικούς Κόσμους.

Έτσι είναι πως το Αληθινό του Είναι, ο Σαμαέλ, το Πνεύμα της Φωτιάς, τον απορρόφησε τελείως μέσα στην αγκαλιά του και έγινε ένα με αυτόν.


Ο Ουράνιος Άνθρωπος

Ένας μεγάλος όγκος πληροφοριών για τον Σαμαέλ, το Πνεύμα της Φωτιάς, υπάρχει γραμμένο σε πολλά εσωτερικά βιβλία. Σε κάποια σημεία ο Σαμαέλ περιγράφεται ως ένας δαίμονας, και σε άλλα ως ένας μεγάλος Άγγελος. Αυτό συμβαίνει διότι υπάρχει πάντα κίνηση τους ουρανούς και στις κολάσεις, οι δαίμονες μπορούν να απαρνηθούν το κακό και να εργαστούν να γίνουν Άγγελοι, και οι Άγγελοι μπορούν να κάνουν λάθη και να πέσουν στο κακό. Αυτό είναι το αληθινό νόημα πίσω από τη Σκάλα του Ιακόβ.

Και είδε ένα όνειρο, και να, μια σκάλα στηριγμένη στη γη, και η κορυφή της έφτανε στον ουρανό• και να, οι άγγελοι του Θεού ανέβαιναν (σε ανώτερα βασίλεια) και κατέβαιναν (σε κατώτερα βασίλεια) επάνω σ' αυτήν. - Γένεση 28:12




Η σκάλα είναι το Δέντρο της Ζωής.

Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ είπε όσον αφορά αυτό:

Έφτασα να μεταμορφωθώ σε έναν πεσμένο άγγελο. Πολλά εγώ ορθώθηκαν ξανά μέσα στο νου μου και μεταμορφώθηκα σε έναν αληθινό διάβολο.

Τώρα, στην παρούσα μου ύπαρξη, κατανόησα την ανάγκη να εξαλείψω τα εγώ μου, την ανάγκη να εκπληρώσω το Μεγάλο Έργο του Πατέρα. Συνεπώς, για αυτό βρίσκομαι εδώ σήμερα μιλώντας σε όλους εσάς, με το χέρι στην καρδιά μου.

Σαμαέλ Αούν Βεόρ είναι το αληθινό μου όνομα ως ένας Bodhisattva.

Σαμαέλ είναι το όνομα της Μονάδας μου!


Το όνομα Σαμαέλ Αούν Βεόρ είναι το αληθινό, αιώνιο όνομα του. Κάθε πλάσμα έχει το δικό του αιώνιο όνομα, το οποίο δεν έχει τίποτα να κάνει με το κοσμικό όνομα που λαμβάνουμε μετά τη γέννηση.

Όπως έγραψε στο βιβλίο του Ζωδιακά Μαθήματα:

Σαμαέλ Αούν Βεόρ είναι το αυθεντικό όνομα μιας φλόγας της μεγάλης λάμψης, πριν από την οποία πρέπει να βάζω με ταπείνωση τον εαυτό μου. Σαμαέλ Αούν Βεόρ σημαίνει "Θέλημα του Θεού"...


Ο Σαμαέλ, είναι το εσώτερο Είναι του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, είναι ένας μεγαλοπρεπής αρχάγγελος ο οποίος βοηθάει την ανθρωπότητα επί αιώνες. Ήταν γνωστός με πολλά ονόματα κατά τη διάρκεια της ιστορίας μας, αλλά είναι ίσως πιο γνωστός με το όνομα Άρης, ο Θεός του Πολέμου. Ο πόλεμος του είναι πάντα πνευματικός, ένας πόλεμος εναντίον της διαφθοράς του ανθρώπινου νου. Έχοντας υπόψη αυτό ο αναγνώστης μπορεί πιο εύκολα να καταλάβει γιατί τα γραπτά και οι διδασκαλίες του Σαμαέλ Αούν Βεόρ είναι τόσο άμεσα και τόσο ισχυρά διατυπωμένα.

Ο Σαμαέλ (Άρης) είναι αυτή η μεγάλη κοσμική ευφυΐα η οποία είναι υπεύθυνη για την πνευματική ανάπτυξη της τωρινής ανθρωπότητας, η οποία από παλιά ήταν γνωστή με το όνομα "Άρια" (από το Άρης) φυλή. (Δυστυχώς, αυτός ο όρος "Άρια φυλή" έχει διαφθαρεί από πολλά αγνοούντα άτομα.) Επομένως, χρειαζόταν το γήινο κομμάτι του για να εργαστεί εδώ στο φυσικό κόσμο για όφελος της ανθρωπότητας.

Ο γιος του, ο bodhisattva, έπεσε σε δυσμένεια για πολλούς αιώνες, και διέπραξε πολλά λάθη. Εξαιτίας αυτού, πολλοί εσωτεριστές από περασμένες εποχές τον ήξεραν ως έναν μεγάλο δαίμονα. Διαδοχικά, ο bodhisattva έφτασε να αντιληφθεί τα λάθη του, και εργάστηκε πολύ σκληρά ώστε να επανορθώσει για αυτά. Τώρα, ο Σαμαέλ, το εσώτερο Είναι, έχει το γιο του να στέκεται όρθιος για ακόμα μια φορά, και ήταν ικανός να παραδώσει τις διδασκαλίες του στην ανθρωπότητα.

Κάθε αρχάριος μπορεί να επικαλεστεί τον Δάσκαλο Σαμαέλ στους Εσωτερικούς Κόσμους χρησιμοποιώντας τις τεχνικές που έδωσε σε πολλά από τα βιβλία του, και να ερευνήσει για όλα αυτά απευθείας.


Η Διδασκαλία του Σαμαέλ Αούν Βεόρ



Η Διδασκαλία του Πατέρα του, του Σαμαέλ, του Πνεύματος της Φωτιάς, δίνεται μέσα από τρεις απόψεις, καθώς το ανθρώπινο ον έχεις τρεις εγκεφάλους: τον Διανοητικό Εγκέφαλο, τον Συγκινησιακό Εγκέφαλο, και τον Κινητικό/Ένστικτο/Σεξουαλικό Εγκέφαλο.

Για να θρέψουν τον Διανοητικό του Εγκέφαλο οι μαθητές του με τη σοφία της Φωτιάς, έγραψε πάνω από εξήντα βιβλία. Ως ένα περιεκτικό σύνολο, αυτά τα βιβλία δείχνουν το δρόμο και τους κινδύνους της εργασίας. Με την διανοητική εκμάθηση της Διδασκαλίας του Πατέρα του, κάποιος μπορεί να περπατήσει πιο εύκολα στο Δρόμο της Αυτό-πραγμάτωσης.

Καθώς η διδασκαλία είναι πολύ βαθιά και μερικές φορές δύσκολη για το διανοητικό να την κατανοήσει, ο Σαμαέλ έφερε από τους Εσωτερικούς Κόσμους τις αρχαίες τελετουργικές εργασίες της Ίσιδας, ένα μαγικό κανάλι μέσα από το οποίο ο Σαμαέλ το Πνεύμα της Φωτιάς εργάζεται ώστε να βοηθήσει με εύφλεκτα άτομα, την Συνείδηση και το Πνεύμα αυτών που εκτελούν αυτές τις εσωτερικές εργασίες, αφυπνίζοντας μέσα τους την υπερθετική Διαίσθηση που τους επιτρέπει να κατανοήσουν την Διδασκαλία του. Η υπερθετική Διαίσθηση σχετίζεται με το Άτομο Νους στην αριστερή κοιλότητα της καρδιάς και με αυτό που στην Καμπάλα καλείται "Φυσική Μαγεία".

Ο Σαμαέλ βοηθάει κάθε νεόφυτο που τον επικαλείται στο πύρινο σιδηρουργείο του Ηφαίστου, στην "Ένατη Σφαίρα", ώστε να βαδίζει στον Δρόμο της Κόψης του Ξυραφιού, ώστε να γίνει ένα αληθινό Ανθρώπινο Ον μέσα από την μετατροπή των ζωτικών μας ενεργειών.

Η σύνθεση της Διδασκαλίας του εκπληρώνεται όταν κάποιος εργάζεται με τους τρεις εγκέφαλους, σε πλήρη ισορροπία.


Η Παράδοση του Σαμαέλ Αούν Βεόρ

Κατά τη διάρκεια του τελευταίου αιώνα, πολλές σχολές και παραδόσεις ανήλθαν η οποίες καλούν τον εαυτό τους "Γνωστικό". Από αυτές, κάποιες βασίζονται αποκλειστικά σε παλιά ξερά κείμενα τα οποία αποκαλύφτηκαν στην έρημο. Κάποιες είναι απόγονοι διαφόρων "απόκρυφων" σχολών η οποίες ισχυρίζονται κάποια διασύνδεση με τα αρχαία μυστήρια. Αλλά, στην περίπτωση των σχολείων που ιδρύθηκαν πάνω στην παράδοση του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, υπάρχει μια αξιοσημείωτη διαφορά: η εφαρμογή πρακτικών τεχνικών ώστε να γνωρίσουμε από μόνοι μας.
Γνώση είναι το ίδιο με το εβραϊκό Ντάατ, το οποίο είναι το Δέντρο της Γνώσης. Αυτή η γνώση είναι πέρα από οποιαδήποτε δοξασία ή θεωρία: είναι άμεση γνώση μέσα από εμπειρία.

Στην παράδοση του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, σε κανέναν δεν ζητείται να πιστέψει σε τίποτα. Δεν υπάρχουν απαιτήσεις από τον μαθητή, εκτός από μία: χρησιμοποίησε τις τεχνικές ώστε να γνωρίσεις και από μόνος σου. Η γνώση, όπως και ο δάσκαλος, είναι απλώς μια ένδειξη, μια πινακίδα, που κάποιος θα την ακολουθήσει ώστε να επιτύχει το στόχο.

Είναι γεγονός, πως υπάρχουν σχολεία και εκπαιδευτές μέσα στην παράδοση του Σαμαέλ Αούν Βεόρ που έχασαν την αντίληψη αυτού του σημαντικού σημείου, και έγιναν ακόμα μια "λατρεία της προσωπικότητας", η οποία επιζητά να συγκεντρώνει ακολούθους και να χτίζει οργανισμούς. Αυτό, όμως, δεν έχει τίποτα να κάνει με την αληθινή γνώση.

Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ το υπέδειξε αυτό πολλές φορές, όπως σε αυτή την περίπτωση από το βιβλίο του Ζωδιακά Μαθήματα:

Δηλώνω πως το Νιρβάνα μπορεί να κερδιθεί από εμάς σε μια μόνο επανενσάρκωση, σωστά εκμεταλλευμένη. Ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ σας έχει παραδώσει αυτή τη σειρά μαθημάτων ακριβώς για να κερδίσετε το Νιρβάνα γρήγορα και μέσα σε λίγα χρόνια. Δεν θέλω οπαδούς ή ακολούθους, μόνο μιμητές του παραδείγματος μου.

Δεν έχω έρθω για να σχηματίσω καμιά αίρεση ή ακόμα ένα πιστεύω, ούτε με ενδιαφέρουν τα σχολεία του σήμερα, ή τα συγκεκριμένα πιστεύω κανενός!


Η αληθινή Γνώση είναι η εμπειρική γνώση της ψυχής, η οποία είναι πέρα από κάθε θεωρία, δοξασία ή πιστεύω. Συνεπώς, πρέπει να απορρίψουμε από μέσα μας κάθε θεωρία, πιστεύω και δοξασία ώστε να εισέλθουμε στην εμπειρία του Πραγματικού (άμεση γνώση).

Ο νους πρέπει να ελευθερωθεί από κάθε είδους "σχολή", θρησκεία, αίρεση, λατρεία, κτλ. Όλα αυτά τα "κλουβιά" είναι εμπόδια που καθιστούν το νου αδύνατο να σκεφτεί ελεύθερα. Είναι απαραίτητο για το νου να μείνει ελεύθερος από τις πλάνες αυτού του κόσμου και να γίνει ένα εκλεπτυσμένο και θαυμάσιο εργαλείο για το Εσωτερικό Είναι. - Σαμαέλ Αούν Βεόρ


πηγή: www.gnosticteachings.org

Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006

Ο Μιλαρέπα και η Καμπάλα




Ο Μιλαρέπα ήταν ο πρώτος θιβετιανός που πέτυχε πλήρη απελευθέρωση από το εγώ. Αν και άρχισε ως ένας μαύρος μάγος που έστελνε ανεμοθύελλες στους εχθρούς του, έγινε ο πιο αγαπητός άγιος του Θιβέτ, του οποίου τα τραγούδια και τα ποιήματα ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες, και καθημερινά ψάλλονται και απαγγέλλονται από του θιβετιανούς σε όλο το κόσμο.



Η ιστορία της ζωής του αξίζει μια βαθιά μελέτη και εμπνέει βαθιά όλους του Γνωστικούς μαθητές. Αναφέρεται στο βιβλίο του Σαμαέλ Αούν Βεόρ (Samael Aun Weor) Το Μυστήριο της Χρυσής Άνθησης.

Καθώς ήταν πολύ έμπειρος στην εξάσκηση του Λευκού Ταντρισμού, ο Μιλαρέπα ήταν ευρέως γνωστός ως δάσκαλος και ερμηνευτής της ιερής Διδασκαλίας. Τα ποιήματα και τα τραγούδια του πρέπει να διαβάζονται κάτω από αυτή την αντίληψη. Με τα βαθιά εργαλεία που δίνονται στην παράδοση του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, μπορούμε να εξετάσουμε την ποίηση του Μιλαρέπα ώστε να αντιληφθούμε τα αληθινά της νοήματα.

Ακολουθεί ένα δείγμα.



"Αηδιασμένος με την επίγεια ζωή (του ζωώδους αισθητήριου νου)
αναζήτησα την απομόνωση στις πλαγιές του Lachi Kang. (στα ύψη του βαθύ εσωτερικού διαλογισμού)

"Οι ουρανοί και η γη έχοντας κάνει συμβούλιο, (όλα τα μέρη του Είναι μου έχοντας συμφωνήσει)
Μου έστειλαν την θύελλα ως αγγελιοφόρο τους. (θύελλα = δελεαστής, ο προσωπικός μας Ψυχολογικός Εκπαιδευτής ο οποίος έρχεται με τη μορφή θυελλωδών δοκιμασιών)

"Τα αέρια και υγρά στοιχεία (οι δοκιμασίες του αέρα και του νερού, σε σχέση με το νου)
Σχετίστηκαν με τα Νότια σκοτεινά σύννεφα (σύννεφα που σκοτίζουν το νου, ο Νότος σχετίζεται με το Νότιο ή Σεληνιακό δρόμο, σε σχέση με το εγώ και τη μηχανικότητα. Περιγράφεται από τον Κρίσνα στην Γκίτα.)

"Φυλάκισαν τον ήλιο και το φεγγάρι, (τον δικό μου εσωτερικό Πατέρα και Μητέρα, κρύφτηκαν από την παρουσία του εγώ μέσα στην ψυχή μου)
Τίναξαν τα μικρά αστέρια μακριά από τον ουρανό
Και κάλυψαν τα μεγάλα μέσα στην ομίχλη. (γέμισαν το νου μου με σκοτάδι, εμποδίζοντας με να δω το φως, εισήλθα σε μια οδυνηρή Πνευματική Νύχτα)

Τότε, χιόνιζε συνέχεια για εννιά ημέρες και νύχτες, (το χιόνι είναι ένα σύμβολο της αγνότητας, η μετατροπή των σεξουαλικών νερών. Μέσα από τη μετατροπή μπαίνουμε στο Αρκάνο Εννιά, ο Ερημίτης, η Μύηση)
Η μεγαλύτερες νιφάδες ήταν τόσο μεγάλες σαν μάλλινες μπάλες,
Έπεφταν κάτω σαν ιπτάμενα πουλιά.
Οι μικρές είχαν το μέγεθος σπόρων μπιζελιού και σιναπιού,
Έπεφταν κάτω κυλώντας και στριφογυρνώντας.
(Αν και εσωτερικά ήμουν τυφλός, μετέτρεπα ασταμάτητα, χωρίς φόβο ή άγχος, και μεταμόρφωνα το ψυχολογικό μου τοπίο)

Η μεγαλοπρέπεια της χιονοθύελλας ήταν πέρα από κάθε έκφραση,
Ψηλά κάλυπτε την κορυφή των παγετώνων,
Κάτω χαμηλά έθαψε, μέχρι τις κορυφές τους, τα δέντρα του δάσους.
(Μέσα από την επίμονη μετατροπή καλύπτουμε το εσωτερικό μας τοπίο με εξαγνισμένη ενέργεια, μέσα από όλα τα επίπεδα του νου)

Οι μαύροι λόφοι φαίνονταν να είναι ασβεστωμένοι.
Η παγωνιά ίσιωνε τις κυματώδης λίμνες
Και τα μπλε ρεύματα που έρρεαν αδιάκοπα κρύφτηκαν κάτω από το πάγο.
Τα βουνά και τα λαγκάδια ισοπεδώθηκαν και έμοιαζαν σαν πεδιάδα.
(όλες οι εντυπώσεις λαμβάνονται από εμένα με τέλεια ισορροπία: όλες οι αισθήσεις φαίνονται ως ίσες. Σε μια βαθιά κατάσταση επαγρύπνησης, υποστηριζόμενη από τη μετατροπή, λαμβάνω όλες τις εντυπώσεις χωρίς επιθυμία ή αποστροφή)

Οι άντρες ήταν φυλακισμένοι στα χωριά, (όλα μου τα εγώ ήταν παγιδευμένα και ανίκανα να εκπληρώσουν τις επιθυμίες τους)
Τα κατοικίδια ζώα υπόφεραν λιμό, (διάφορα εγώ λιμοκτονώντας από την έλλειψη φαγητού εκλιπαρούν, τα οποία εγώ αποκρούω μέσα από την ψυχολογική εργασία)

Πουλιά και άγρια θηρία νήστευαν, (γιατί αρνούμαι να ταΐσω τα εγώ, τόσο μεγάλη είναι η θέληση μου και οι προσπάθειες μου στο διαλογισμό και στην αυτό-ενθύμηση)
Ποντίκια και αρουραίοι σφραγίστηκαν κάτω από το έδαφος σαν θησαυρός (τα εγώ σφραγισμένα μέσα στη γη, η οποία είμαι εγώ, και γεμάτα με θησαυρό γιατί μέσα σε αυτά υπάρχει η συνείδηση που πρέπει να ελευθερώσω)
Κατά τη διάρκεια αυτής της καταστροφής. (μια μεγάλη σειρά οδυνηρών δοκιμασιών στη ζωή μου)

Το χιόνι, ο παγωμένος αέρας και το λεπτό βαμβακερό ένδυμα πάλευαν το ένα με το άλλο πάνω στο λευκό βουνό. (η μετετρεμμένη ενέργεια μου, δίνοντας δύναμη στις δοκιμασίες, μου έφερνε τα γυμνάσματα που χρειάζομαι ώστε να εργαστώ με τον εαυτό μου, το λεπτό ένδυμα μου είναι η ταπεινή εμφάνιση του ζητιάνου, η οποία είναι αυτό που είμαι όσο έχω το εγώ μέσα μου, το βουνό είναι η κατοικία του Είναι την οποία πρέπει να κατακτήσω, και πάνω στην οποία πρέπει να παλέψω)

Το χιόνι όπως πέφτει επάνω μου, λιώνει και γίνεται ρέμα, (των νερών της ζωής)
Η ηχηρή καταιγίδα διασκορπίστηκε εμπρός στη λεπτή βαμβακερή μου ρόμπα η οποία εσωκλείει εύφλεκτη ζεστασιά, (γιατί αν και είμαι φτωχός και σε θλίψη, είμαι γεμάτος με την φωτιά του Αγίου Πνεύματος: η Κουνταλίνι, και δεν ταυτίζομαι με τις προσωρινές δυστυχίες του φυσικού κόσμου)

Ο αγώνας ζωής και θανάτου του πολεμιστή εκεί μπορούσε να φανεί (γιατί γνωρίζω πως η Μύηση, ο θάνατος του εγώ, είναι ο μόνος δρόμος για αληθινή ζωή)
Και εγώ, έχοντας κερδίσει τη νίκη (της ολοκληρωτικής απελευθέρωσης από κάθε υπερηφάνεια, θυμό, φόβο, λαγνεία, προσβολή, ανησυχία, κτλ.),άφησα ένα μνημείο για τους ερημίτες (του Ένατου Αρκάνου)
Επιδεικνύοντας την μεγάλη αρετή του ΤΟΥΜΟ. (το ΤΟΥΜΟ σημαίνει στα θιβετιανά "αυτή που φοβίζει τις εγωιστικές δυνάμεις" = Η ΘΕΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ).

Το Τούμο είναι μια από τις πρακτικές Γιόγκα του Ναρόπα που εξηγεί πως να μετατρέψουμε τις σεξουαλικές ενέργειες, και έτσι να μπούμε στην Μύηση. Αυτό είναι ο Λευκός Ταντρισμός, όπως διδάχτηκε ανοιχτά και καθαρά από την αξιοσέβαστη σοφία του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, με την ευλογία του Θεού.

Τώρα μπορεί κανείς να δει ότι η Καμπάλα είναι απαραίτητη για να κατανοήσουμε τις διδασκαλίες οποιουδήποτε αληθινού δασκάλου, γιατί κάθε αληθινός δάσκαλος διδάσκει καμπαλιστικά, ακόμα και αν δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο.

πηγή: www.gnosticteachings.org

 
Γνωστική Διδασκαλία
Σαμαέλ Αούν Βεόρ
Αστρική Προβολή
Γνώση
Διαλογισμός
Μυστικισμός
Θρησκείες
Τάντρα
Βιβλία
Επαναστατική Ψυχολογία
Λόγος Μάντραμ Θεουργία
Προφητεία
Samael Aun Weor
Μιλαρέπα
Χριστός
Ψυχολογία
Matrix
Βίβλος
Αστρικό Ταξίδι
Μυθολογία
Γνωστική Κίνηση
Εσωτερισμός
Ψυχή
Καμπαλα
Γνωστικισμός
Ζεν
Πνεύμα
Νους
Ευτυχία
Γνωστικοί
Hercolubus
Διαλέξεις
Αλχημεία
Θιβέτ
Ερκόλουμπους
Διάλεξη
Έρωτας
Φωνητική
Αστρικό Σώμα
Μαγεία
Σύντροφο
Σχέσεις
Σεξ
Γάμος
Αγάπη
Ανάμνηση Εαυτού
Ανάπτυξη
Αυτογνωσία