Παρασκευή, Ιουνίου 02, 2006

Ο Μιλαρέπα και η Καμπάλα




Ο Μιλαρέπα ήταν ο πρώτος θιβετιανός που πέτυχε πλήρη απελευθέρωση από το εγώ. Αν και άρχισε ως ένας μαύρος μάγος που έστελνε ανεμοθύελλες στους εχθρούς του, έγινε ο πιο αγαπητός άγιος του Θιβέτ, του οποίου τα τραγούδια και τα ποιήματα ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες, και καθημερινά ψάλλονται και απαγγέλλονται από του θιβετιανούς σε όλο το κόσμο.



Η ιστορία της ζωής του αξίζει μια βαθιά μελέτη και εμπνέει βαθιά όλους του Γνωστικούς μαθητές. Αναφέρεται στο βιβλίο του Σαμαέλ Αούν Βεόρ (Samael Aun Weor) Το Μυστήριο της Χρυσής Άνθησης.

Καθώς ήταν πολύ έμπειρος στην εξάσκηση του Λευκού Ταντρισμού, ο Μιλαρέπα ήταν ευρέως γνωστός ως δάσκαλος και ερμηνευτής της ιερής Διδασκαλίας. Τα ποιήματα και τα τραγούδια του πρέπει να διαβάζονται κάτω από αυτή την αντίληψη. Με τα βαθιά εργαλεία που δίνονται στην παράδοση του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, μπορούμε να εξετάσουμε την ποίηση του Μιλαρέπα ώστε να αντιληφθούμε τα αληθινά της νοήματα.

Ακολουθεί ένα δείγμα.



"Αηδιασμένος με την επίγεια ζωή (του ζωώδους αισθητήριου νου)
αναζήτησα την απομόνωση στις πλαγιές του Lachi Kang. (στα ύψη του βαθύ εσωτερικού διαλογισμού)

"Οι ουρανοί και η γη έχοντας κάνει συμβούλιο, (όλα τα μέρη του Είναι μου έχοντας συμφωνήσει)
Μου έστειλαν την θύελλα ως αγγελιοφόρο τους. (θύελλα = δελεαστής, ο προσωπικός μας Ψυχολογικός Εκπαιδευτής ο οποίος έρχεται με τη μορφή θυελλωδών δοκιμασιών)

"Τα αέρια και υγρά στοιχεία (οι δοκιμασίες του αέρα και του νερού, σε σχέση με το νου)
Σχετίστηκαν με τα Νότια σκοτεινά σύννεφα (σύννεφα που σκοτίζουν το νου, ο Νότος σχετίζεται με το Νότιο ή Σεληνιακό δρόμο, σε σχέση με το εγώ και τη μηχανικότητα. Περιγράφεται από τον Κρίσνα στην Γκίτα.)

"Φυλάκισαν τον ήλιο και το φεγγάρι, (τον δικό μου εσωτερικό Πατέρα και Μητέρα, κρύφτηκαν από την παρουσία του εγώ μέσα στην ψυχή μου)
Τίναξαν τα μικρά αστέρια μακριά από τον ουρανό
Και κάλυψαν τα μεγάλα μέσα στην ομίχλη. (γέμισαν το νου μου με σκοτάδι, εμποδίζοντας με να δω το φως, εισήλθα σε μια οδυνηρή Πνευματική Νύχτα)

Τότε, χιόνιζε συνέχεια για εννιά ημέρες και νύχτες, (το χιόνι είναι ένα σύμβολο της αγνότητας, η μετατροπή των σεξουαλικών νερών. Μέσα από τη μετατροπή μπαίνουμε στο Αρκάνο Εννιά, ο Ερημίτης, η Μύηση)
Η μεγαλύτερες νιφάδες ήταν τόσο μεγάλες σαν μάλλινες μπάλες,
Έπεφταν κάτω σαν ιπτάμενα πουλιά.
Οι μικρές είχαν το μέγεθος σπόρων μπιζελιού και σιναπιού,
Έπεφταν κάτω κυλώντας και στριφογυρνώντας.
(Αν και εσωτερικά ήμουν τυφλός, μετέτρεπα ασταμάτητα, χωρίς φόβο ή άγχος, και μεταμόρφωνα το ψυχολογικό μου τοπίο)

Η μεγαλοπρέπεια της χιονοθύελλας ήταν πέρα από κάθε έκφραση,
Ψηλά κάλυπτε την κορυφή των παγετώνων,
Κάτω χαμηλά έθαψε, μέχρι τις κορυφές τους, τα δέντρα του δάσους.
(Μέσα από την επίμονη μετατροπή καλύπτουμε το εσωτερικό μας τοπίο με εξαγνισμένη ενέργεια, μέσα από όλα τα επίπεδα του νου)

Οι μαύροι λόφοι φαίνονταν να είναι ασβεστωμένοι.
Η παγωνιά ίσιωνε τις κυματώδης λίμνες
Και τα μπλε ρεύματα που έρρεαν αδιάκοπα κρύφτηκαν κάτω από το πάγο.
Τα βουνά και τα λαγκάδια ισοπεδώθηκαν και έμοιαζαν σαν πεδιάδα.
(όλες οι εντυπώσεις λαμβάνονται από εμένα με τέλεια ισορροπία: όλες οι αισθήσεις φαίνονται ως ίσες. Σε μια βαθιά κατάσταση επαγρύπνησης, υποστηριζόμενη από τη μετατροπή, λαμβάνω όλες τις εντυπώσεις χωρίς επιθυμία ή αποστροφή)

Οι άντρες ήταν φυλακισμένοι στα χωριά, (όλα μου τα εγώ ήταν παγιδευμένα και ανίκανα να εκπληρώσουν τις επιθυμίες τους)
Τα κατοικίδια ζώα υπόφεραν λιμό, (διάφορα εγώ λιμοκτονώντας από την έλλειψη φαγητού εκλιπαρούν, τα οποία εγώ αποκρούω μέσα από την ψυχολογική εργασία)

Πουλιά και άγρια θηρία νήστευαν, (γιατί αρνούμαι να ταΐσω τα εγώ, τόσο μεγάλη είναι η θέληση μου και οι προσπάθειες μου στο διαλογισμό και στην αυτό-ενθύμηση)
Ποντίκια και αρουραίοι σφραγίστηκαν κάτω από το έδαφος σαν θησαυρός (τα εγώ σφραγισμένα μέσα στη γη, η οποία είμαι εγώ, και γεμάτα με θησαυρό γιατί μέσα σε αυτά υπάρχει η συνείδηση που πρέπει να ελευθερώσω)
Κατά τη διάρκεια αυτής της καταστροφής. (μια μεγάλη σειρά οδυνηρών δοκιμασιών στη ζωή μου)

Το χιόνι, ο παγωμένος αέρας και το λεπτό βαμβακερό ένδυμα πάλευαν το ένα με το άλλο πάνω στο λευκό βουνό. (η μετετρεμμένη ενέργεια μου, δίνοντας δύναμη στις δοκιμασίες, μου έφερνε τα γυμνάσματα που χρειάζομαι ώστε να εργαστώ με τον εαυτό μου, το λεπτό ένδυμα μου είναι η ταπεινή εμφάνιση του ζητιάνου, η οποία είναι αυτό που είμαι όσο έχω το εγώ μέσα μου, το βουνό είναι η κατοικία του Είναι την οποία πρέπει να κατακτήσω, και πάνω στην οποία πρέπει να παλέψω)

Το χιόνι όπως πέφτει επάνω μου, λιώνει και γίνεται ρέμα, (των νερών της ζωής)
Η ηχηρή καταιγίδα διασκορπίστηκε εμπρός στη λεπτή βαμβακερή μου ρόμπα η οποία εσωκλείει εύφλεκτη ζεστασιά, (γιατί αν και είμαι φτωχός και σε θλίψη, είμαι γεμάτος με την φωτιά του Αγίου Πνεύματος: η Κουνταλίνι, και δεν ταυτίζομαι με τις προσωρινές δυστυχίες του φυσικού κόσμου)

Ο αγώνας ζωής και θανάτου του πολεμιστή εκεί μπορούσε να φανεί (γιατί γνωρίζω πως η Μύηση, ο θάνατος του εγώ, είναι ο μόνος δρόμος για αληθινή ζωή)
Και εγώ, έχοντας κερδίσει τη νίκη (της ολοκληρωτικής απελευθέρωσης από κάθε υπερηφάνεια, θυμό, φόβο, λαγνεία, προσβολή, ανησυχία, κτλ.),άφησα ένα μνημείο για τους ερημίτες (του Ένατου Αρκάνου)
Επιδεικνύοντας την μεγάλη αρετή του ΤΟΥΜΟ. (το ΤΟΥΜΟ σημαίνει στα θιβετιανά "αυτή που φοβίζει τις εγωιστικές δυνάμεις" = Η ΘΕΙΚΗ ΜΗΤΕΡΑ ΚΟΥΝΤΑΛΙΝΙ).

Το Τούμο είναι μια από τις πρακτικές Γιόγκα του Ναρόπα που εξηγεί πως να μετατρέψουμε τις σεξουαλικές ενέργειες, και έτσι να μπούμε στην Μύηση. Αυτό είναι ο Λευκός Ταντρισμός, όπως διδάχτηκε ανοιχτά και καθαρά από την αξιοσέβαστη σοφία του Σαμαέλ Αούν Βεόρ, με την ευλογία του Θεού.

Τώρα μπορεί κανείς να δει ότι η Καμπάλα είναι απαραίτητη για να κατανοήσουμε τις διδασκαλίες οποιουδήποτε αληθινού δασκάλου, γιατί κάθε αληθινός δάσκαλος διδάσκει καμπαλιστικά, ακόμα και αν δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο.

πηγή: www.gnosticteachings.org

 
Γνωστική Διδασκαλία
Σαμαέλ Αούν Βεόρ
Αστρική Προβολή
Γνώση
Διαλογισμός
Μυστικισμός
Θρησκείες
Τάντρα
Βιβλία
Επαναστατική Ψυχολογία
Λόγος Μάντραμ Θεουργία
Προφητεία
Samael Aun Weor
Μιλαρέπα
Χριστός
Ψυχολογία
Matrix
Βίβλος
Αστρικό Ταξίδι
Μυθολογία
Γνωστική Κίνηση
Εσωτερισμός
Ψυχή
Καμπαλα
Γνωστικισμός
Ζεν
Πνεύμα
Νους
Ευτυχία
Γνωστικοί
Hercolubus
Διαλέξεις
Αλχημεία
Θιβέτ
Ερκόλουμπους
Διάλεξη
Έρωτας
Φωνητική
Αστρικό Σώμα
Μαγεία
Σύντροφο
Σχέσεις
Σεξ
Γάμος
Αγάπη
Ανάμνηση Εαυτού
Ανάπτυξη
Αυτογνωσία