Σάββατο, Μαΐου 27, 2006

Ο Οικουμενικός Σωτήρας – Εισαγωγή






Εγώ (Όσιρις) έφερα το όνομα μου στο στόμα μου ως ένα Λόγο δύναμης, και αμέσως βρέθηκα να είμαι κάτω από την μορφή των πραγμάτων που είναι και κάτω από την μορφή του Χέπερα (Δημιουργός). – Το Βιβλίο της Γνώσης της Εξέλιξης του Ρα, και του ανατρεπτικού Άπεπ (Αιγυπτιακή παράδοση)

Μέσα σε ένα χρόνο αυτός(Prajapati) αποφάσισε να μιλήσει. Είπε «bhurbhuva svar». «Bhur» το οποίο σημαίνει γη, «bhuva» το οποίο σημαίνει μύθος και «svar» το οποίο έγινε ο ουρανός… με το στόμα του δημιούργησε τους θεούς. - The Satapatha Brahmana (Ινδουιστική παράδοση)

Αυτή είναι η αρχή του Αρχαίου Λόγου…το δυναμικό και η πηγή για κάθε τι που έγινε. – The Popol Vuh (Παράδοση των Μάγιας)

Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον θεόν, και θεός ην ο Λόγος. – Η Αγία Γραφή (Χριστιανική Παράδοση)



Ο Λόγος είναι οικουμενικός. Αυτό είναι γνωστό σε όλες τις μεγάλες θρησκείες και σε όλες τις πνευματικές παραδόσεις.

Ολόκληρη η δημιουργία φτιάχτηκε με τον Λόγο. Ο Κοσμικός Χριστός είναι ο Λόγος.

Ο Λόγος αποτελεί το Ουράνιο Τρίγωνο της Καμπάλας.


Ο Λόγος είναι ο Κοσμικός Χριστός, αυτή η παλλόμενη ενέργεια η οποία πάντα επιζητεί να βοηθήσει τη δυστυχισμένη ανθρωπότητα.

Και αυτοί οι οποίοι ενσαρκώνουν το Χριστό(Κρίσνα, Χόρους, Ιησού, Φου Χι, κτλ.) είναι ένα με τον Λόγο, γίνονται ο Λόγος επί της σαρκός. Αυτοί οι Μεσσίες αναδύονται από ποικίλες κουλτούρες σε κάθε σημείο της ιστορίας με σκοπό να εγκαθιστούν μεγάλες πνευματικές παραδόσεις οι οποίες δοξάζουν τον Λόγο και διδάσκουν τον τρόπο για να τον ενσαρκώσει κάποιος. Έρχονται για να εκπληρώσουν το σκοπό του Λόγου και για να διευκρινίσουν αληθινές διδασκαλίες οι οποίες αναπόφευκτα εκφυλίζονται λόγω της αποκάλυψης τους στο κόσμο των ανθρώπων και πρέπει να αναζωογονηθούν.

Με αυτόν τον τρόπο, μέσα σε αυτούς τους αγγελιοφόρους (αβατάρες) «Ο Υιός του Ανθρώπου» γεννιέται στο κόσμο ως μια πηγή φωτός η οποία διασκορπίζει το σκοτάδι της άγνοιας. Παρόλα αυτά ο Κοσμικός Χριστός δεν περιορίζεται ούτε από το χρόνο ούτε από το χώρο. Εκφράζεται μέσα από τους Μεσσίες οι οποίοι γεννιούνται σε συγκεκριμένες κουλτούρες και σε συγκεκριμένες στιγμές της ιστορίας. Ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα αυτών οι αντικειμενικές αλήθειες του Κοσμικού Χριστού λαμβάνονται με ένα τρόπο ο οποίος είναι συγκεκριμένος στο χρόνο και στο τόπο στον οποίο ο Μεσσίας παραδίδει τις διδασκαλίες. Αν και το πρόσωπο της διδασκαλίας συνέχεια αλλάζει (λόγω των ανόμοιων κουλτούρων της παγκόσμιας παράδοσης) η ουσία της διδασκαλίας είναι αμετάβλητη, διότι οι αλήθειες οι οποίες περιέχονται μέσα στις διδασκαλίες είναι οι ίδιες αντικειμενικές και αμετάβλητες. Αυτές οι αλήθειες περιέχονται μέσα στις ίδιες τις ζωές(και αληθινές και μυθικές) των Σωτήρων που τις δίδαξαν.


Αυτή η διάλεξη αρχίζει μια σειρά άρθρων που καταδεικνύουν την οικουμενική φύση του Κοσμικού Χριστού. Κάθε μια από τις ιστορίες που εξετάζεται περιέχει σε μεγάλο βαθμό Καμπάλα και Αλχημεία, για να κατανοηθούν αληθινά απαιτείται διαλογισμός και στοχασμός. Για να γίνουν επιπλέον κατανοητές οι αρχές και οι όροι που θα παρουσιαστούν από εδώ και στο εξής, προτείνεται η μελέτη των βιβλίων «Ταρώ και Καμπάλα» και «Ο Τέλειος Γάμος» του Σαμαέλ Αούν Βεόρ (Samael Aun Weor).

Ο Οικουμενικός Σωτήρας: Η Άμωμος Σύλληψη

πηγή: www.gnosticteachings.org

 
Γνωστική Διδασκαλία
Σαμαέλ Αούν Βεόρ
Αστρική Προβολή
Γνώση
Διαλογισμός
Μυστικισμός
Θρησκείες
Τάντρα
Βιβλία
Επαναστατική Ψυχολογία
Λόγος Μάντραμ Θεουργία
Προφητεία
Samael Aun Weor
Μιλαρέπα
Χριστός
Ψυχολογία
Matrix
Βίβλος
Αστρικό Ταξίδι
Μυθολογία
Γνωστική Κίνηση
Εσωτερισμός
Ψυχή
Καμπαλα
Γνωστικισμός
Ζεν
Πνεύμα
Νους
Ευτυχία
Γνωστικοί
Hercolubus
Διαλέξεις
Αλχημεία
Θιβέτ
Ερκόλουμπους
Διάλεξη
Έρωτας
Φωνητική
Αστρικό Σώμα
Μαγεία
Σύντροφο
Σχέσεις
Σεξ
Γάμος
Αγάπη
Ανάμνηση Εαυτού
Ανάπτυξη
Αυτογνωσία