Πέμπτη, Αυγούστου 03, 2006

Λόγος, Μάντραμ, Θεουργία - 8: Αναχωρήσεις με Αστρικό Σώμα




ΤΟ ΠΕΤΑΓΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥΡΓΟΥ

Ο θεουργός πρέπει ν` αποκτήσει πρακτική, αλάνθαστη ικανότητα για να πετάξει συνειδητά με Αστρικό Σώμα. Πρέπει να ξυπνήσει αυτήν την ικανότητα, σαν μία συνήθεια την οποίαν θα χειρίζεται οικειοθελώς, σε οποιαδήποτε περίσταση, δεν έχει σημασία αν είναι μόνος ή μπροστά σε μάρτυρες. Διαφορετικά δεν είναι θεουργός.

Και τώρα, θα γνωρίσουν οι μαθητές πολλά κλειδιά για ν` αποκτήσουν αυτήν την θαυμάσια ικανότητα.


ΠΡΩΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

Αποκοιμιέται ο μαθητής κατά την διάρκεια που προφέρει το μάντραμ FARAON μοιράζοντάς το σε τρεις συλλαβές, κατ’ αυτόν τον τρόπο:
ΦΦΦΦΦΑΑΑΑΑΑΑΑ……..ΡΡΡΡΡΡΡΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΝΝΝΝΝΝΝ…..
Η προφορά του γράμματος Ρ, ήδη εξηγήθηκε. Ο μαθητής θα πρέπει να ξαπλώσει, οριζόντια, ανάσκελα. Θα τοποθετήσει τις παλάμες των χεριών τεντωμένες χαλαρά, επάνω στην επιφάνεια του στρώματος, τα γόνατα, λυγισμένα προς τα επάνω, με τα πέλματα των ποδιών ακουμπισμένα επάνω στο κρεβάτι.

Ολόκληρο το σώμα πρέπει να είναι χαλαρωμένο, μέλος προς μέλος.

Έτσι τακτοποιημένος, θα χαλαρώσει ο μαθητής και, κάνοντας βαθιές εισπνοές, προφέρει το μάντραμ FARAON.

Αναπόφευκτα μόλις κοιμηθεί ο μαθητής, θα εξέλθει από το φυσικό του σώμα χωρίς να γνωρίζει πότε και πως.

Ήδη στους εσωτερικούς κόσμους, στην τέταρτη διάσταση, όπου αναπόφευκτα θα εκσφενδονιστεί το αστρικό του σώμα, θα ξυπνήσει η συνείδηση ολοκληρωτικά, σαν να λέμε, θα συνειδητοποιήσει τις απίστευτες εμπειρίες της σε αυτούς τους κόσμους και έτσι θα μπορεί ν` αφοσιωθεί στην εξάσκηση της θεουργίας.

Αλλά πριν ξαπλώσεις, κάνε το σημείο του Μικροσκοπικού Αστεριού. Γι` αυτόν τον σκοπό, σηκώνονται τα μπράτσα προς τα επάνω, μέχρι που οι παλάμες των χεριών ακουμπήσουν μεταξύ τους επάνω από το κεφάλι και μετά, εκτείνονται στα πλάγια, ούτως ώστε να παραμένουν στην οριζόντια θέση, σχηματίζοντας με το υπόλοιπο σώμα έναν σταυρό, τέλος, σταυρώνονται τα χέρια επάνω στο στήθος αγγίζοντας αυτήν την περιοχή με τις παλάμες, ενώ τα άκρα των δακτύλων φτάνουν στο ύψος των ώμων.

Ο δικός μας Αξιολάτρευτος Σωτήρας του Κόσμου, ο Ιησούς Χριστός, χρησιμοποίησε αυτό το μυστηριακό κλειδί, το οποίο έχει αποκαλυφθεί σήμερα για μας, τότε που σπούδαζε στις πυραμίδες της Χεφρέν.

Και, ο Δάσκαλος Ουϊρακόστα συμβούλευε, με αυτήν την πρακτική να λιβανίσει κάποιος, με κάποιο λιβάνι ή να ψεκάζει μόνον το δωμάτιο μ` ένα καλό άρωμα.


ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΛΕΙΔΙ

Με άλλον τρόπο, θ` αποκοιμιέται ο σπουδαστής προφέροντας αυτό το μάντραμ: TAI RE RE. Πρέπει να τραγουδιέται αυτό το μάντραμ τονίζοντας δυνατά το φωνήεν Α: ΤΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙ….
Οι υπόλοιπες τρεις συλλαβές, προφέρονται δίνοντας στο Ε, έναν ηχηρό ήχο, μελωδικό, παρατεταμένο. Το R, δεν έχει δόνηση, αλλά τονίζεται μόνον μ` έναν απαλό τρόπο.

REEEEEE….REEEEE…REEEEE…
Η συλλαβή ΤΑΙ, τραγουδιέται σε βαθύ τόνο.
Η επανάληψη του RΕ, σε τόνο πολύ υψηλότερο από αυτόν του ΤΑΙ.

Όταν ο μαθητής είναι ήδη νυσταγμένος, όταν βρίσκεται σε αυτήν την απαραίτητη κατάσταση της μετάβασης μεταξύ ύπνου και ξύπνιου, θα πρέπει να σηκώνεται από το κρεβάτι του χωρίς δισταγμούς, χωρίς τεμπελιά, χωρίς αμφιβολίες, χωρίς σκέψεις, με φυσικότητα, αντανακλαστικά ή ενστικτωδώς, αυτόματα ή εντελώς αθώα…Παρατηρήστε τα πουλιά: Όταν πηγαίνουν να πετάξουν, δεν σκέφτονται γι` αυτό, δεν έχουν αμφιβολίες, ούτε προκαταλήψεις, αλλά πετούν ενστικτωδώς, θα λέγαμε, αυτόματα. Με αυτόν τον τρόπο πρέπει να ενεργεί ο μαθητής. Να μιμείται τα πουλιά….Πρέπει να σηκώνεται με αυτόν τον τρόπο, από το κρεβάτι, και να βγαίνει από το δωμάτιο. Και να κατευθύνεται σε οποιοδήποτε σημείο του Απείρου, όπου θέλει.

Όταν λέμε ότι ο μαθητής πρέπει να ΣΗΚΩΘΕΙ από το κρεβάτι, να μεταφράζεται αυτό σε αποτελεσματικές και άμεσες πράξεις, χωρίς να σκεφτόμαστε.


ΞΕΔΙΠΛΩΜΑ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΟ

Αναφέρουμε την περίπτωση ενός κυρίου ο οποίος, ενώ κοιμόταν, έπρεπε να σηκωθεί για ν` ανοίξει την πόρτα του σπιτιού του, επειδή σε κάποια στιγμή άκουσε ότι κάποιος την κτυπούσε. Όταν επέστρεψε στο δωμάτιο του, ένοιωσε την τεράστια έκπληξη να βρει επάνω στο κρεβάτι του έναν άνθρωπο. Παρατηρώντας τον προσεκτικά συνειδητοποίησε τέλεια ότι αυτός ο άνθρωπος ήταν το ίδιο του το σώμα. Το οποίο είχε μείνει στο κρεβάτι.

Από την προηγούμενη αναφορά, θα μπορούν να συνειδητοποιούν οι σπουδαστές πως όταν ένας άνθρωπος σηκώνεται από το κρεβάτι του την στιγμή ακριβώς του ύπνου, το αποτέλεσμα είναι, αναπόφευκτα, το «ΞΕΔΙΠΛΩΜΑ» Ο κύριος της προηγούμενης περίπτωσης ξεδιπλώθηκε, επειδή σηκώθηκε με την πιο τέλεια φυσικότητα: δεν έκανε νοητική ανάλυση ούτε δυσπιστίες, ούτε προκαταλήψεις. Βγήκε ν` ανοίξει την πόρτα, αυτό ήταν όλο!


ΤΡΙΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

Μέσα στον ανθρώπινο εγκέφαλο, στο εσωτερικό των αυλακιών του αντηχεί, ακατάπαυστα, η «ΛΕΠΤΗ ΦΩΝΗ». Είναι ένας ήχος συριστικός, διαπεραστικός. Είναι το «ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΓΡΥΛΟΥ», το σφύριγμα του «ΦΙΔΙΟΥ», ο «ΗΧΟΣ ΑΝΑΧΑΤ». Η Φωνή του Μραχαμα. Έχει δέκα τονικότητες τις ποίες ο Θεουργός πρέπει να μάθει ν` ακούει. Ο νους του σπουδαστή πρέπει ν` απορροφάται σε αυτόν τον ΗΧΟ, όπως η μέλισσα στο νέκταρ των λουλουδιών.

Εκείνος ο οποίος επιθυμεί ν` ακούσει τον ΗΧΟ ΑΝΑΧΑΤ, πρέπει ν` αδειάσει τον νου, να έχει τον νου ήσυχο, όχι καθησυχασμένο επαναλαμβάνουμε: ΗΣΥΧΟ. Αυτός ο οποίος προσπαθεί και σκοπεύει ν` ακούσει αυτόν τον μυστικό ΗΧΟ, ας διατηρεί τον νου σε σιωπή, όχι αποσιώπηση, επαναλαμβάνουμε: ΣΕ ΣΙΩΠΗ.

Υπάρχει διάκριση μεταξύ ενός νου που είναι ήσυχος, επειδή έχει καταλάβει πως είναι άχρηστο να σκέφτεται, και ενός νου τεχνικώς εφησυχασμένου. Υπάρχει διαφορά μεταξύ ενός νου ο οποίος είναι σε σιωπή φυσικά, αυθόρμητα, και ενός νου ο οποίος είναι σιωπηλός βίαια.

Όταν ο νους είναι ήσυχος, σε βαθιά σιωπή, ο σπουδαστής μπορεί ν` ακούσει, αναπόφευκτα, τον ΗΧΟ ΤΟΥ ΓΡΥΛΟΥ, έναν ήχο λεπτό, υψηλό, διαπεραστικό. Ακόμα περισσότερο αν η ψυχή ανοίγεται σε αυτόν τον μυστικό ήχο, ανοίγονται για τον σπουδαστή οι Πόρτες του Μυστηρίου. Τότε σε αυτές τις στιγμές ας σηκωθεί από το κρεβάτι, ενστικτωδώς, και ας βγει από το δωμάτιο για να κατευθυνθεί στους Ναούς της Λευκής Στοάς, ή σε οποιοδήποτε μέρος του Σύμπαντος.

Ο μαθητής πρέπει να μάθει να κτυπά την Λύρα του Ορφέα. Αυτή η Λύρα είναι το Ρήμα, ο Ήχος, η Μεγάλη Λέξη!


ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

Αποκοιμιέται ο σπουδαστής προφέροντας το γράμμα S, όπως ένα σφύριγμα γλυκό και κατευναστικό: SSSSSSSSSSSSSS

Με την προφορά αυτού του γράμματος, θ` αποκτήσει την ικανότητα ν` αντηχήσει στον εγκέφαλό του η ΛΕΠΤΗ ΦΩΝΗ, ο ΗΧΟΣ ΑΝΑΧΑΤ, θεληματικά, η οποία θα του επιτρέψει να βγει συνειδητά με Αστρικό Σώμα.


ΠΕΜΠΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

Η σεξουαλική Δύναμη πολώνεται σε αρνητική και θετική. Από το δεξί γαγγλιακό κορδόνι το οποίο τυλίγεται στον νωτιαίο μυελό, ανεβαίνουν τα ηλιακά άτομα από το δικό μας σύστημα το σπερματικό. Από το αριστερό γαγγλιακό κορδόνι, το οποίο τυλίγεται κατά τον ίδιο τρόπο, ανεβαίνουν τα σεληνιακά άτομα από το ίδιο σπερματικό σύστημα.

Έτσι λοιπόν, τα ηλιακά άτομα αντηχούν με το μάντραμ: R A..
Και τα σεληνιακά άτομα πάλλονται έντονα με το μάντραμ: L A.

Για να μπορέσει να ηχήσει η Λεπτή Φωνή, ο Ήχος Αναχάτ, μέσα στον εγκέφαλο, χρησιμοποιείται η σεξουαλική δύναμη των δυο Μαρτύρων, γνωστοί στην Ανατολή με τα ονόματα, Ιδά και Πιγκαλά.

Ο Ήχος Αναχάτ, παράγεται από τις σεξουαλικές δυνάμεις σε κίνηση. Και είναι ήδη γνωστό ότι κάθε κίνηση παράγει ήχο. Αν κατορθώσει να δονηθεί με ένταση στα «ηλιακά και σεληνιακά άτομα», του σπερματικού συστήματος, τότε ο Ήχος Αναχάτ θα προκληθεί πολύ δυνατά, πολύ βίαια, και θα μας εκπαιδεύσει για να βγούμε συνειδητά με Αστρικό Σώμα.

Αποκοιμιέστε, βεβαίως, φωνοποιώντας νοητικά με αυτόν τον τρόπο: LAAAAAA…..RAAAAAAA……LAAAAAA…..RAAAAAAA……

Με αυτά τα μάντραμς τα ηλιακά και τα σεληνιακά άτομα θα γυρίζουν δυνατά σε ηλεκτρικό στροβιλισμό. Τέτοια κίνηση παράγει ο Ήχος Αναχάτ με την ποία μπορεί ο σπουδαστής να διαφύγει συνειδητά από το φυσικό του σώμα. Το ουσιώδες είναι να σηκώνεται από το κρεβάτι στις στιγμές που είναι κοιμισμένος εκμεταλλευόμενος τον μυστικό ΗΧΟ.

Οι δυο Μάρτυρες της Αποκάλυψης του Αγίου Ιωάννη παρέχουν την δύναμη της προφητείας, επειδή παράγουν το ξύπνημα της συνείδησης. Από το δεξιό γαγγλιακό κορδόνι, ανεβαίνει η ηλιακή Φωτιά, από το αριστερό ανυψώνεται το σεληνιακό Νερό: Φωτιά συν Νερό ίσον συνείδηση. Η Φωτιά του Φαέθωνα και το Νερό του Αχέροντα, διασταυρώνονται στην Ενάτη Σφαίρα (το σεξ), σχηματίζοντας το σημείο του Απείρου. Αυτό το σημείο είναι το Άγιο Οκτώ, αν παρατηρηθεί προσεκτικά το Κηρύκειο του Ερμή, μπορούν να γίνουν αντιληπτά δυο φίδια τυλιγμένα τα οποία σχηματίζουν το Άγιο Οκτώ.


ΕΚΤΟ ΚΛΕΙΔΙ

Υπάρχει στο Μεξικό ένας θαυμάσιος κάκτος, αναφερόμενος από τον Δάσκαλο Ουϊρακόστα στο μυθιστόρημα του «Ροδόσταυρος». Είναι το ΠΕΓΙΟΤ ή ΓΙΚΟΥΛΙ. Αυτός ο κάκτος έχει την δύναμη να ξυπνά την Διόραση αμέσως σε αυτόν που τον μασά. Το Πεγιότ επιτρέπει να βγεις συνειδητά με αστρικό σώμα. Είναι ένα Ιερό φυτό της Μεγάλης Λευκής Στοάς.

Δυστυχώς, στην πρωτεύουσα της Δημοκρατίας του Μεξικού είναι εντελώς αδύνατον να βρεις το πραγματικό Πεγιότ. Βρίσκεται μόνον στο San Potosi ή στο Chihuahua μεταξύ των Ινδιάνων tarahuamaras της Σιέρρα.

Οι Δάσκαλοι του Ναού του Τσαπουλτεπέκ χρησιμοποιούν αυτόν τον κάκτο, για τις επείγουσες και άμεσες αστρικές τους εξόδους. Αρκεί να το μασάς, αυτό είναι όλο!


ΕΒΔΟΜΟ ΚΛΕΙΔΙ

ΦΥΛΑΚΕΣ ΑΓΓΕΛΟΙ: Κάθε μαθητής φροντίζεται από έναν Γκουρού, από τον Φύλακα Άγγελο. Προτού δοκιμαστεί η πρακτική της αναχώρησης στο Αστρικό, επικαλείται η βοήθεια του Δασκάλου ή Φύλακα Αγγέλου. Ικετεύετε, πριν απ` όλα, τον Εσώτερο Θεό για να καλέσει Αυτός τον Γκουρού σε Ιερή Γλώσσα.

Αναμφίβολα, αυτός ο Δάσκαλος κατορθώνει να βγάλει τον μαθητή, συνειδητά, με αστρικό σώμα.

Πολλοί σπουδαστές έχουν καταστρέψει εντελώς τις ικανότητές τους με τις κακές συνήθειες και τα έθιμα τα οποία είχαν στις προηγούμενες τους ενσαρκώσεις. Και τώρα υποφέρουν απερίγραφτα επειδή, παρ` όλο που γνωρίζουν όλα τα Γνωστικά κλειδιά, δεν επιτυγχάνουν να βγουν συνειδητά με Αστρικό Σώμα.

Στα δάση του Αμαζονίου και του Πουτουμάγιου, υπάρχει ένα θαυμάσιο φυτό που ονομάζεται «Γιαγουέ» .

Οι Πιάτσις των φυλών παίρνουν αυτό το φυτό σε αφέψημα αναμεμειγμένο με «Γκουαρούμο» και βγαίνουν σε Αστρικό. Αν ένας Γνωστικός σπουδαστής δεν κατέχει την ικανότητα να βγαίνει συνειδητά στο Αστρικό, πίνοντας αυτό το αφέψημα, αμέσως, θ` αποκτήσει το συνειδητό «ξεδίπλωμα». Και αν θα το χρησιμοποιεί καθημερινά, μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, θ` αποκτήσει την ικανότητα να βγαίνει Αστρικό. Μετά, αν και δεν θα το πίνει πια, δεν θα το χρειάζεται, αφού αποκαταστάθηκε, σε αυτόν οριστικά αυτή η ικανότητα.


ΕΙΔΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ: «ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ»

Κατά την διάρκεια των ωρών του ύπνου, ολόκληρη η ανθρωπότητα κινείται στο Αστρικό, επιπλέει έξω από το φυσικό σώμα. Δυστυχώς τα ανθρώπινα όντα περιδιαβαίνουν, κατά την διάρκεια του ύπνου στους εσωτερικούς κόσμους με την συνείδηση εντελώς κοιμισμένη επίσης. Γενικά, αφοσιώνονται να πραγματοποιούν τις ίδιες εργασίες τις οποίες εκτελούσαν στη ζωή καθημερινά. Αν κάποιος θα ξυπνήσει συνειδητά, ενώ είναι αφοσιωμένος με τις νυκτερινές εργασίες, θα έχει την ευκαιρία να παρατηρεί με τα Αστρικά μάτια όλα τα θαυμαστά των Ανώτερων Κόσμων και θα μπορεί ν` αφοσιωθεί στην μελέτη των Μεγάλων Μυστηρίων της Ζωής και του Θανάτου.

Θα φανερώσουμε ένα κλειδί ακριβώς για να ξυπνά η Αστρική Συνείδηση, κατά την διάρκεια του φυσιολογικού ύπνου, στους Ανώτερους Κόσμους .

ΑΣΚΗΣΗ: Κατά την κατάσταση της αγρύπνιας, κάθε στιγμή, μέσα στην φούρια της ζωής, καθημερινά, πρέπει να συνηθίζουμε στην «διάκρισης». Όταν ο μαθητής βλέπει, για παράδειγμα, ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα με όλα τα πορφυρά του χρώματα, το πιο σωστό που πρέπει να κάνει, είναι να ρωτήσει τον εαυτό του: Βρίσκομαι στο αστρικό σώμα;…Μήπως ταξιδεύω έξω από το φυσικό σώμα;

Και τότε προσπαθεί να δώσει ένα μικρό πήδημα, ένα πήδημα προς τα επάνω με την πρόθεση να πετάξει. Και αν καταφέρει να πετάξει είναι επειδή βρίσκεται με αστρικό σώμα, είναι επειδή άφησε κοιμισμένο το φυσικό του σώμα στο κρεβάτι, αδρανές, αν και με όλες του τις ζωτικές δυνάμεις.

Πρέπει ν` αποδέχονται και να θυμούνται οι Γνωστικοί σπουδαστές ότι, κατά την διάρκεια του ύπνου, οι ψυχές βλέπουν Αστρικά τα πράγματα ακριβώς όμοια με αυτά που υπάρχουν στον φυσικό κόσμο: και γι` αυτό πιστεύει σταθερά κάποιος ότι βρίσκεται με φυσικό σώμα. Το γεγονός είναι ότι στους εσωτερικούς κόσμους βασιλεύει ο νόμος της Ανύψωσης ενώ στον φυσικό κόσμο, ο νόμος της Βαρύτητας !

Έτσι, λοιπόν, το πήδημα επιλύει το πρόβλημα και, αν αιωρηθείτε στο Αστρικό, θα ξυπνάτε συνείδηση. Και κάθε λεπτομέρεια, κάθε αξιοπερίεργο πράγμα, κάθε υπέροχο τοπίο της φύσης, πρέπει να είναι κίνητρο ούτως ώστε, ο σπουδαστής να διατυπώνει εκείνη την ερώτηση και να πραγματοποιεί το πήδημα.


ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΖΩΗΣ

Εκείνος ο Χουάν αναφερόμενος εδώ τόσες πολλές φορές, ο φίλος μας, συνήθιζε να πραγματοποιεί αυτήν την πρακτική κατά την διάρκεια της ζωής του καθημερινά, σε κάθε στιγμή, με αφοσίωση μπροστά σε κάθε λεπτομέρεια γεμάτος ενδιαφέροντα ή περιέργεια.

Μια νύκτα….ο Χουάν επισκέφτηκε μερικούς φίλους. Εκείνοι τον υποδέχτηκαν με μεγάλη αγάπη. Καθισμένος ανάμεσά τους συμμετείχε στον διάλογο και αισθάνθηκε αληθινά πολύ ευχαριστημένος. Επειδή ακριβώς ο Χουάν ήταν πάντοτε συνηθισμένος, μπροστά σε οποιαδήποτε ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια, να κάνει εκείνη την ερώτηση, λογικά αυτή η συγκέντρωση των φίλων απετέλεσε κατάλληλο κίνητρο για να ρωτήσει τον εαυτό του.

Βρίσκομαι στο Αστρικό;… Είμαι έξω από το φυσικό μου σώμα;

Κοίταξε γύρω του και, εμφανώς κάθε τι απεδείκνυε ότι βρισκόταν με φυσικό σώμα. Οι φίλοι του ήταν ντυμένοι με παλτά, μερικοί με κουστούμια, άλλοι με ρούχα του ανθρώπου της αστικής ζωής κοινά και καθημερινά. Καμιά ένδειξη ότι ο Χουάν ήταν στο Αστρικό! Ωστόσο είπε στον εαυτό του: Εγώ θα πραγματοποιήσω το πήδημα! Ζήτησε άδεια από τους συνδαιτυμόνες του, και βγήκε από τον περίβολο. Εκεί έξω, πραγματοποίησε το μεγαλύτερο πήδημα που μπόρεσε, με την πρόθεση να πετάξει αποφασιστικά. Το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό. Έμεινε αιωρούμενος στο διάστημα! Συνειδητοποίησε τέλεια ότι ήταν στο Αστρικό! Και ότι το φυσικό του σώμα είχε μείνει στο κρεβάτι!…..

Πέρασε από το μυαλό του Χουάν να κάνει αυτή την ερώτηση στιγμιαία, επειδή κατά την διάρκεια της ζωής του καθημερινά, σε κάθε λεπτό υπέβαλε το ερώτημα. Τελικά, αυτή η πρακτική χαράχτηκε στο υποσυνείδητό του με απόλυτο τρόπο, και τώρα, αυτόματα το υποσυνείδητο τον ώθησε να την επαναλάβει στον ύπνο, ακριβώς όταν βρισκόταν έξω από το φυσικό του σώμα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα Αστρική συνείδηση.

Ο Χουάν επέστρεψε στον περίβολο και μίλησε έτσι στους φίλους του:
-Σας ανακοινώνω, φίλοι μου ότι, οι εδώ συγκεντρωμένοι, βρισκόμαστε με αστρικό σώμα…..Το ζήτημα είναι ότι εσείς φίλοι, ξαπλώσατε πριν μερικές ώρες, για να κοιμηθείτε….Έτσι τα φυσικά σας σώματα βρίσκονται στα αντίστοιχα κρεβάτια σας !….Και εδώ, όλοι εσείς βρίσκεστε στο ΑΣΤΡΙΚΟ.

Οι συνδαιτυμόνες κοιτάχτηκαν μεταξύ τους και ο ένας μετά τον άλλον ψηλαφιζόντουσαν και έλεγαν:

-Αυτό είναι αδύνατον! Εμείς βρισκόμαστε με φυσικό σώμα, με σάρκα και οστά!

Και κατέληξαν να περιγελούν τον Χουάν. Γελούσαν σαν τρελοί. Βλέποντας ο Χουάν ότι οι φίλοι του ήταν μερικοί αγνοούντες ή ότι ζούσαν με την συνείδηση κοιμισμένη, αποσύρθηκε από τον περίβολο και, πετώντας, με αστρικό σώμα, σκέφτηκε να κατευθυνθεί στον Άγιο Φραγκίσκο της Καλιφόρνια και έτσι το έκανε. Ήθελε να επισκεφτεί κάποιον Ναό τον οποίον ίδρυσε εκεί ένας Μύστης.


ΕΝΑΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ « ΑΠΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ»

Στον δρόμο ο Χουάν συνάντησε έναν άνθρωπο σε αστρικό σώμα, ο οποίος προχωρούσε με τα πόδια σε μία λεωφόρο. Αυτό το άτομο ήταν ένας λιμενεργάτης και κουβαλούσε στις πλάτες του ένα μεγάλο φορτίο το οποίο ζύγιζε υπερβολικά. Όταν ο Χουάν τον είδε, μπόρεσε ν` αντιληφθεί τις λεπτομέρειες. Αυτό το άτομο ήταν ένας πεθαμένος! Είχε απενσαρκωθεί προ καιρού! Και τώρα με αστρικό σώμα, περπατούσε κατά μήκος της λεωφόρου. Αυτός ο άνθρωπος ήταν αμετάπειστα πεπεισμένος ότι βάδιζε με φυσικό σώμα. Αγνοούσε το γεγονός του θανάτου του! Προχωρούσε με κοιμισμένη συνείδηση….Και το βάρος που έφερνε στις ρωμαλέες του πλάτες, δεν ήταν παρά μία νοητική εικόνα δημιουργημένη από αυτόν τον ίδιο. Αυτός ο φτωχός άνθρωπος ήταν φορτοεκφορτωτής και ακόμα, μετά τον θάνατό του συνέχιζε το επάγγελμά του να μεταφέρει βάρη…..

Ο Χουάν θέλησε να τον βοηθήσει να ξυπνήσει συνείδηση και του είπε:

-Φίλε συνειδητοποιείστε την κατάστασή σας… Θυμηθείτε ότι είστε πεθαμένος. Δεν έχετε πια φυσικό σώμα.

Εκείνος ο άνθρωπος κοίταξε τον Χουάν με μάτια υπνοβάτου. Δεν πίστευε αυτό το οποίο προσπαθούσε να τον κάνει να καταλάβει. Ο Χουάν, πετώντας γύρω του επιχείρησε άλλη μία προσπάθεια. Αλλά όλα ήταν μάταια. Εκείνος ο άνθρωπος είχε την συνείδηση κοιμισμένη και κάθε προσπάθεια για να την ξυπνήσει ήταν μία ολοκληρωτική αποτυχία. Εάν αυτός ο άνθρωπος στη ζωή του, όταν είχε το φυσικό του σώμα, αν πραγματοποιούσε το κλειδί της «Διάκρισης», θα είχε γίνει ικανός να ξυπνά την συνείδηση κατά την διάρκεια του φυσικού του ύπνου και, τώρα μετά τον θάνατό του, θα είχε μετατραπεί σ` έναν συνειδητό μαθητή, αν και πεθαμένος, της Μεγάλης Λευκής Στοάς.

Ο Χουάν σταμάτησε την περαιτέρω προσπάθεια, συνέχισε τον δρόμο του και έφτασε τελικά, στον Ναό ,στο αντικείμενο της επίσκεψης του.
Και, πολύ αργότερα, επέστρεψε ευτυχής στο φυσικό του σώμα. Εισήλθε μέσα στο σώμα του από τον αδένα πινεάλ, ο οποίος είναι το παράθυρο του Μραχαμα, όπως λεει ο Δεσκάρτες.

Να έχετε την βεβαιότητα ότι με το Κλειδί το οποίο φανερώθηκε εδώ, είναι αμέτρητοι οι μαθητές οι οποίοι έχουν κατορθώσει να ξυπνήσουν συνείδηση στους Εσωτερικούς Κόσμους. Το απαραίτητο είναι να το χρησιμοποιούν σταθερά, κατά την διάρκεια της αγρύπνιας, για να μεταφέρεται στο υποσυνείδητο και να τίθεται σε λειτουργία αυτόματα κατά την διάρκεια του ύπνου.

Αυτός είναι ένας τρόπος να τοποθετείται το υποσυνείδητο στην υπηρεσία της συνειδητής θέλησης .

Επιστρέφοντας ήδη στο φυσικό, μετά από τον ύπνο, επιστρέφοντας στην κατάσταση της φυσικής αγρύπνιας, ο μαθητής δεν πρέπει να κινείται στο κρεβάτι του, επειδή με αυτήν την κίνηση του φυσικού σώματος ταλαντεύεται το αστρικό σώμα και χάνονται οι αναμνήσεις. Σε αυτήν την στιγμή εφαρμόζεται μια αναδρομική άσκηση για να θυμηθεί που ήταν ο σπουδαστής, από τι μέρη πέρασε και τι πράγματα έμαθε όταν λειτουργούσε με αστρικό σώμα.

 
Γνωστική Διδασκαλία
Σαμαέλ Αούν Βεόρ
Αστρική Προβολή
Γνώση
Διαλογισμός
Μυστικισμός
Θρησκείες
Τάντρα
Βιβλία
Επαναστατική Ψυχολογία
Λόγος Μάντραμ Θεουργία
Προφητεία
Samael Aun Weor
Μιλαρέπα
Χριστός
Ψυχολογία
Matrix
Βίβλος
Αστρικό Ταξίδι
Μυθολογία
Γνωστική Κίνηση
Εσωτερισμός
Ψυχή
Καμπαλα
Γνωστικισμός
Ζεν
Πνεύμα
Νους
Ευτυχία
Γνωστικοί
Hercolubus
Διαλέξεις
Αλχημεία
Θιβέτ
Ερκόλουμπους
Διάλεξη
Έρωτας
Φωνητική
Αστρικό Σώμα
Μαγεία
Σύντροφο
Σχέσεις
Σεξ
Γάμος
Αγάπη
Ανάμνηση Εαυτού
Ανάπτυξη
Αυτογνωσία