Τετάρτη, Αυγούστου 02, 2006

Λόγος, Μάντραμ, Θεουργία - 3: Θεουργία




Η ΙΕΡΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΘΕΟΥΡΓΙΑΣ

Η Θεουργία σου επιτρέπει να εργάζεσαι στους ανώτερους κόσμους. Ο Ιάμβλιχος, παραδείγματος χάριν, ήταν ένας μεγάλος Θεουργός. Γνώριζε να επικαλείται τους Πλανητικούς Θεούς, για να συνομιλεί μαζί τους.

Η Θεουργία είναι Θεϊκή και δεν μπορεί να είσαι Θεουργός χωρίς επίγνωση του εαυτού σου. Ο εσώτερος Θεός του κάθε ανθρώπου καταλήγει να είναι στο βάθος, ο γνήσιος και αυθεντικός Θεουργός.

Υπάρχουν τρεις όψεις καλά καθορισμένες στον άνθρωπο: Ο ΕΣΩΤΕΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, η ΨΥΧΗ, και ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ.

Ποια από αυτές τις τρεις όψεις πρέπει και μπορεί να ασκεί την Ιεροσύνη της Θεουργίας;
Ας το δούμε:


ΤΟ «ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΕΓΩ» ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ

Ο Διάβολος είναι το ίδιο το Εγώ. Είναι ο εαυτός μου. Είναι το Εγώ το οποίο κάθε άνθρωπος φέρει μέσα του…Αυτή η σκοτεινή οντότητα αποτελείται από άτομα του κρυφού εχθρού…

Σε κάποια περίπτωση, εμείς προτείναμε ορισμένες έρευνες να εξεταστούν ομαδικά και στους ανώτερους κόσμους , για εκείνον τον μεγάλο άνθρωπο ο οποίος ονομαζόταν Αρνόλδο Κρουμ Χέλλερ. Αυτός έγραψε πολλά έργα, αλλά εκτιμήθηκε σχετικά λίγο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε όταν βρισκόμασταν έξω από το φυσικό μας σώμα.

Επικαλεστήκαμε τον Δάσκαλο Κρούμ Χέλλερ.

Και τότε προσέτρεξε στο κάλεσμά μας το «Ψυχολογικό εγώ του Χέλλερ», ο Σατανάς!


ΘΕΟΥΡΓΟΣ ΤΟ «ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΕΓΩ;» ΟΧΙ!

Αναλύοντάς το βαθιά, έγινε μπορετό ν` αποδειχθεί ότι αυτό το «Ψυχολογικό Εγώ» δεν ήταν πραγματικά τίποτα περισσότερο από μια χούφτα αναμνήσεων αυτής της γήινης ζωής, των ορέξεων, των θεωριών, των προκαταλήψεων, των ελαττωμάτων, των αρετών, κτλ. Και εκείνη η σκοτεινή οντότητα, είχε την εμφάνιση ενός μεγάλου γιατρού. Ήταν η ανάμνηση της προσωπικότητας του γιατρού. Φόρεσε τα ρούχα του γιατρού και μπαίνοντας ταπεινός και υπερήφανος, με αυτόν τον αέρα της εξαναγκασμένης καλοσύνης, μας παρατήρησε. Αυτό ήταν λοιπόν, το ψυχολογικό Εγώ, ο Σατανάς εκείνου του ανθρώπου ο οποίος ονομαζόταν Κρουμ Χέλλερ! Αναμφιβόλως, είναι εντελώς αδύνατον ότι αυτό το ψυχολογικό Εγώ θα μπορούσε να είναι ο Θεουργός. Όταν το ψυχολογικό εγώ προσπαθεί να μετατραπεί σε Θεουργό αναπόφευκτα αποτυγχάνει. Ή διαφορετικά: Ο Διάβολος δεν μπορεί να γίνει Θεουργός! Ποτέ! Θα μπορέσει να φτάσει να γίνει μαύρος μάγος, αλλά Θεουργός;……Αυτό, ποτέ!


ΨΥΧΗ: ΑΤΜΑΝ ΜΠΟΥΔΙ ΚΑΙ ΜΠΟΔΙΣΑΤΒΑ

Περνάμε, τώρα, στην δεύτερη όψη: Την Ψυχή.

Εμείς, οι ερευνητές αδελφοί, με Αστρικό Σώμα, εισήλθαμε από τις πόρτες της Γνωστικής Εκκλησίας. Εκεί συναντήσαμε, καθήμενες, δύο εξαιρετικές προσωπικότητες. Η πρώτη ήταν ο εσώτερος του Κρουμ Χέλλερ ντυμένος Γνωστικός Αρχιεπίσκοπος, με μίτρα σε αρχιεπισκοπικό πορφυρό χρώμα. Ο δεύτερος ήταν ο Μποδισάτβα του Δασκάλου Χέλλερ.

Η πρώτη, ήταν ο Παρούσα, των Ανατολικών, η μονάδα, ο Εσώτερος: Ατμαν Μπούδι. Και η δεύτερη, ήταν, το ανώτερο Μάνας της Ανατολικής Θεοσοφίας. Το Αιτιατό Σώμα, ή ακριβέστερα η ψυχική βούληση περιβεβλημένη με τα σώματα νοητικό και αστρικό, αποτελεί αυτό το οποίο ονομάζεται ο Μποβισάτβα.


Ο ΘΕΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΣΩΤΕΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ

Μια ανάλυση σε βάθος επάνω σε αυτές τις προσωπικότητες, μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι σίγουρα, αυτές οι δύο όψεις του Είναι, δεν είναι παρά δύο τροποποιήσεις της ψυχής του Κόσμου. Δύο θεϊκές τροποποιήσεις. Αυτή η Ψυχή του Κόσμου, μπορεί επίσης να είναι ο Ιερουργός. Η Ψυχή του Κόσμου πρέπει να σπουδάσει τα τελετουργικά της ζωής και του θανάτου, ενώ φτάνει ο Ιερουργός .

Έτσι λοιπόν, ο Θεουργός είναι περισσότερο εσωτερικός, περισσότερο ταπεινός, περισσότερο βαθύς. Ο Θεουργός είναι, ο Εσώτερος Χριστός του κάθε ανθρώπου που έρχεται στον κόσμο. Ο θεουργός είναι, μέσα στον άνθρωπο, ο δικός του απαστράπτων Δράκος της Σοφίας. Είναι εκείνη η ακτίνα από την οποίαν πηγάζει ο ίδιος ο Οικείος. Όταν ο εσώτερος Θεός μπει μέσα στον Οικείο, μπορεί να παρατηρηθεί μία έξοχη αλλαγή. Αυτός ο Οικείος είναι η Ψυχή του Κόσμου, που μέσα σε μας μετασχηματίζεται, μετατρέπεται, αγιοποιείται εντελώς. Με αυτά τα αλχημιστικά σώματα, με αυτήν την υπέροχη ένωση των Θεϊκών και ανθρώπινων συστατικών, γεννιέται κάτι το οποίο ονομάζεται ο Υιός του Ανθρώπου. Και όταν ο Υιός του ανθρώπου εισχωρεί στον Μποβισάτβα, και αυτός επίσης περνά από μία θαυματουργική μετατροπή. Έτσι είναι πως γεννιέται ο Θεουργός μέσα στον άνθρωπο, μέσα σε μας τους ίδιους.


Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ «ΕΓΩ» ΤΟΥ ΘΕΟΥΡΓΟΥ

Ο Μύστης ο οποίος επιδιώκει την Υψηλή Θεουργία, πρέπει πρώτα να σπουδάσει τα τελετουργικά της ζωής και του θανάτου, ενώ φτάνει ο Ιερουργός. Όποιος θέλει να φτάσει στην Υψηλή Θεουργία, πρέπει ν` αποφασίσει να πεθάνει οριστικά…για να Είναι. Πρέπει να διαλύει το Εγώ, τον εαυτό μου, τον Σατανά! Αυτή η εργασία είναι σκληρή, επίπονη, τρομερά δύσκολη!… Πρέπει ν` αρχίσει με την αποκεφάλιση του Εγώ! Και η εργασία της διάλυσης αυτού του Εγώ, πραγματοποιείται μόνον μέσω χιλιετών καθαρμών και με βάση τη βαθιά δημιουργική κατανόηση. Στα πρώτα σκαλοπάτια της Θεουργίας μπορεί ν` ασκηθεί άμεση εξουσία επάνω στα επίπεδα Νοητικό, Αστρικό, Αιθερικό και επίσης στο Φυσικό. Και τα ανώτερα σκαλοπάτια είναι άπειρα και οδηγούν μέχρι το Απόλυτο. Η εξέλιξη είναι αργή, υπομονετική, μεθοδική.


Η ΘΕΟΥΡΓΙΑ, ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

Οι σπουδαστές δεν μπορούν να παρεκκλίνουν από το γεγονός ότι η Θεουργία είναι μία επιστήμη για του Θεούς, αποκλειστικά για τους Θεούς. Πάντα υπάρχει ένα σκαλοπάτι από όπου γίνεται μία αρχή. Κανείς δεν μπορεί να περάσει στο πανεπιστήμιο χωρίς να έχει προηγουμένως φοιτήσει σε κατώτερο σχολείο. Έτσι, πρέπει ν` αρχίσει για να εξασκηθεί στο Αστρικό Επίπεδο. Αργότερα, μπορεί να εργαστεί στους ανώτερους κόσμους και να συνομιλεί, όπως ο Ιάμβλιχος, με τους αστρικούς θεούς.

 
Γνωστική Διδασκαλία
Σαμαέλ Αούν Βεόρ
Αστρική Προβολή
Γνώση
Διαλογισμός
Μυστικισμός
Θρησκείες
Τάντρα
Βιβλία
Επαναστατική Ψυχολογία
Λόγος Μάντραμ Θεουργία
Προφητεία
Samael Aun Weor
Μιλαρέπα
Χριστός
Ψυχολογία
Matrix
Βίβλος
Αστρικό Ταξίδι
Μυθολογία
Γνωστική Κίνηση
Εσωτερισμός
Ψυχή
Καμπαλα
Γνωστικισμός
Ζεν
Πνεύμα
Νους
Ευτυχία
Γνωστικοί
Hercolubus
Διαλέξεις
Αλχημεία
Θιβέτ
Ερκόλουμπους
Διάλεξη
Έρωτας
Φωνητική
Αστρικό Σώμα
Μαγεία
Σύντροφο
Σχέσεις
Σεξ
Γάμος
Αγάπη
Ανάμνηση Εαυτού
Ανάπτυξη
Αυτογνωσία