Μυητική προετοιμασία - 2
Οι συζητήσεις και οι διαφωνίες έχουν καταστρέψει πολλές πνευματικές σχολές. Όταν δύο άτομα διαφωνούν, αυτό που έχουν είναι υπερηφάνεια και αλαζονεία στο νου τους, και οι δύο θέλουν να επιδείξουν την ανωτερότητα τους για την οποία τόσο καυχούνται στον άλλον, και οι δύο έχουν τον Σατανά ενθρονισμένο στον δικό τους νου.
Πρέπει πάντα με σεβασμό να εκφράζουμε την άποψη μας και να δίνουμε στον ακροατή μας την ελευθερία να δεχτεί ή να απορρίψει την άποψη μας. Ο καθένας είναι ελεύθερος να σκέφτεται όπως επιθυμεί και δεν μπορούμε να ασκούμε πίεση πάνω στο νου του γείτονα, γιατί αυτό θα ήταν μαύρη μαγεία. Η διανοητική συζήτηση είναι λουσιφερινή και δαιμονική.
Είναι απαραίτητο να έχουμε το νου ενός παιδιού ώστε να εισέλθουμε στα μεγάλα μυστήρια. Είναι απαραίτητο να είμαστε σαν παιδιά στο νου και στην καρδιά μας. Είναι απαραίτητο να είμαστε τέλειοι όπως ο Πατέρας μας που είναι στον ουρανό είναι τέλειος.
Τα μεγάλα μυστήρια δεν είναι κατορθωτά μέσα από μάταιους συλλογισμούς, τα μεγάλα μυστήρια είναι κατορθωτά με την καρδιά ενός παιδιού. Γνωρίζουμε πολλούς μεγάλους Δασκάλους της Λευκής Αδελφότητας που είναι τελείως αγράμματοι.
Ένας άλλος κίνδυνος που ατιμάζει τους αφοσιωμένους του δρόμου είναι η ζήλεια.
Αυτοί που γεμίζουν με φθόνο λόγω της προόδου των άλλων γίνονται σαν τον «Ιούδα», πουλάνε τους εκπαιδευτές τους για τριάντα αργυρά νομίσματα. Στις πνευματικές σχολές και αδελφότητες, τα φθονερά άτομα κοιτάνε το ρολόι και χτυπάνε το κουδούνι ώστε να σαμποτάρουν την διάλεξη και την διδασκαλία των καλών εκπαιδευτών. Έτσι είναι πως το έγκλημα κρύβεται μέσα στο άρωμα της λιτανείας.
Σε μια συγκεκριμένη περίσταση ο Αξιοσέβαστος Δάσκαλος Μορύα μας είπε: «Η ένωση με τον Εσώτερό μας είναι πολύ δύσκολη. Η αποστολή είναι πολύ δύσκολη. Από τους δύο που επιχειρούν να πετύχουν την ένωση με τον Εσώτερό τους, μόνο ένας την κατορθώνει», γιατί όπως ο ποιητής Guillermo Valencia δήλωσε: «Το έγκλημα κρύβεται ανάμεσα στα ποιήματα».
Πραγματικά, ο Δάσκαλος Μορύα είχε δίκιο καθώς το έγκλημα ντύνει τον εαυτό του σαν έναν άγιο. Το έγκλημα ντύνει τον εαυτό του σαν ένα μάρτυρα. Το έγκλημα ντύνει τον εαυτό του σαν έναν απόστολο κτλ.
Για αυτό είναι τόσο δύσκολο να επιτευχθεί η ένωση με τον Εσώτερο, καθώς αυτός είναι ο δρόμος της κόψης του ξυραφιού.
Οι μαθητές μας πρέπει να κάνουν έναν κατάλογο με όλα τα ελαττώματα τους και ύστερα να διαλογιστούν για δύο μήνες πάνω σε κάθε ελάττωμα, διαδοχικά, με αυτόν τον τρόπο θα τελειώσουν με όλα τα ελαττώματα τους.
Όποιος επιθυμεί να τελειώσει με όλα τα ελαττώματα του την ίδια στιγμή, δεν θα μπορέσει να τελειώσει με κανένα από αυτά.
Αυτός ο δρόμος είναι πολύ δύσκολος. Ο Χριστός ήδη δήλωσε: «Ανάμεσα σε χίλιους που με αναζητούν, ένας με βρίσκει. Ανάμεσα σε χίλιους που με βρίσκουν, ένας με ακολουθεί. Ανάμεσα σε χίλιους που με ακολουθούν, ένας είναι δικός μου». – Μπαγκαβάτ Γκίτα
Για κάθε βήμα που κάνουμε προς την ανάπτυξη των απόκρυφων δυνάμεων μας, πρέπει να κάνουμε χίλια βήματα στον δρόμο της αγιότητας.
- Απόσπασμα, από το βιβλίο "Τα Μεγάλα Μυστήρια" του Σαμαέλ Αούν Βεόρ (Samael Aun Weor)
Πρέπει πάντα με σεβασμό να εκφράζουμε την άποψη μας και να δίνουμε στον ακροατή μας την ελευθερία να δεχτεί ή να απορρίψει την άποψη μας. Ο καθένας είναι ελεύθερος να σκέφτεται όπως επιθυμεί και δεν μπορούμε να ασκούμε πίεση πάνω στο νου του γείτονα, γιατί αυτό θα ήταν μαύρη μαγεία. Η διανοητική συζήτηση είναι λουσιφερινή και δαιμονική.
Είναι απαραίτητο να έχουμε το νου ενός παιδιού ώστε να εισέλθουμε στα μεγάλα μυστήρια. Είναι απαραίτητο να είμαστε σαν παιδιά στο νου και στην καρδιά μας. Είναι απαραίτητο να είμαστε τέλειοι όπως ο Πατέρας μας που είναι στον ουρανό είναι τέλειος.
Τα μεγάλα μυστήρια δεν είναι κατορθωτά μέσα από μάταιους συλλογισμούς, τα μεγάλα μυστήρια είναι κατορθωτά με την καρδιά ενός παιδιού. Γνωρίζουμε πολλούς μεγάλους Δασκάλους της Λευκής Αδελφότητας που είναι τελείως αγράμματοι.
Ένας άλλος κίνδυνος που ατιμάζει τους αφοσιωμένους του δρόμου είναι η ζήλεια.
Αυτοί που γεμίζουν με φθόνο λόγω της προόδου των άλλων γίνονται σαν τον «Ιούδα», πουλάνε τους εκπαιδευτές τους για τριάντα αργυρά νομίσματα. Στις πνευματικές σχολές και αδελφότητες, τα φθονερά άτομα κοιτάνε το ρολόι και χτυπάνε το κουδούνι ώστε να σαμποτάρουν την διάλεξη και την διδασκαλία των καλών εκπαιδευτών. Έτσι είναι πως το έγκλημα κρύβεται μέσα στο άρωμα της λιτανείας.
Σε μια συγκεκριμένη περίσταση ο Αξιοσέβαστος Δάσκαλος Μορύα μας είπε: «Η ένωση με τον Εσώτερό μας είναι πολύ δύσκολη. Η αποστολή είναι πολύ δύσκολη. Από τους δύο που επιχειρούν να πετύχουν την ένωση με τον Εσώτερό τους, μόνο ένας την κατορθώνει», γιατί όπως ο ποιητής Guillermo Valencia δήλωσε: «Το έγκλημα κρύβεται ανάμεσα στα ποιήματα».
Πραγματικά, ο Δάσκαλος Μορύα είχε δίκιο καθώς το έγκλημα ντύνει τον εαυτό του σαν έναν άγιο. Το έγκλημα ντύνει τον εαυτό του σαν ένα μάρτυρα. Το έγκλημα ντύνει τον εαυτό του σαν έναν απόστολο κτλ.
Για αυτό είναι τόσο δύσκολο να επιτευχθεί η ένωση με τον Εσώτερο, καθώς αυτός είναι ο δρόμος της κόψης του ξυραφιού.
Οι μαθητές μας πρέπει να κάνουν έναν κατάλογο με όλα τα ελαττώματα τους και ύστερα να διαλογιστούν για δύο μήνες πάνω σε κάθε ελάττωμα, διαδοχικά, με αυτόν τον τρόπο θα τελειώσουν με όλα τα ελαττώματα τους.
Όποιος επιθυμεί να τελειώσει με όλα τα ελαττώματα του την ίδια στιγμή, δεν θα μπορέσει να τελειώσει με κανένα από αυτά.
Αυτός ο δρόμος είναι πολύ δύσκολος. Ο Χριστός ήδη δήλωσε: «Ανάμεσα σε χίλιους που με αναζητούν, ένας με βρίσκει. Ανάμεσα σε χίλιους που με βρίσκουν, ένας με ακολουθεί. Ανάμεσα σε χίλιους που με ακολουθούν, ένας είναι δικός μου». – Μπαγκαβάτ Γκίτα
Για κάθε βήμα που κάνουμε προς την ανάπτυξη των απόκρυφων δυνάμεων μας, πρέπει να κάνουμε χίλια βήματα στον δρόμο της αγιότητας.
- Απόσπασμα, από το βιβλίο "Τα Μεγάλα Μυστήρια" του Σαμαέλ Αούν Βεόρ (Samael Aun Weor)